برگزاری جلسه کمیته راهبری پروژ‌های صدرای شیراز و مرکز شهر اندیشه

پروژه‌های شار شهرک صدرای شیراز و مرکز شهر اندیشه در کمیته راهبری تاسیسات مکانیکی و الکتریکال بررسی و ارزیابی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ این جلسه با حضور «رضا خدادادیان» مدیر نظارت فنی و اجرایی و «شقایق یگانه» مدیر تحقیق و توسعه و چند تن از کارشناسان شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه «درویش» از خبره‌های حوزه مکانیک و «نیکخوه» از خبره‌های حوزه برق به عنوان مشاوران هلدینگ امروز (سه‌شنبه، اول اردیبهشت ماه 1399) در دفتر جلسات مدیرعامل برگزار شد.

جلسه در ابتدا با موضوع راهبری تاسیسات مکانیکی و الکتریکال پروژه‌ شار شهرک صدرای شیراز برگزار و «موسوی» معاون فنی و اجرایی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب به همراه مشاور طراح پروژه نیز از طریق ویدیو کنفرانس در جلسه مشارکت نمودندکه پس از بحث و تبادل نظر و  ارائه گزارش‌های تخصصی کلیات طرح پذیرفته شد.

پروژه مسکونی شار شهرک صدرای شیراز، در یکی از مناطق مطلوب سکونتی شهر جدید صدرا تعریف شده است. این پروژه با زیربنای حدود 35 هزار مترمربع با 528 واحد مسکونی در پنج بلوک ساخته می‌شود که با طراحی ویژه، از پروژه‌های منحصر به فرد این شرکت به شمار می‌رود.

در ادامه جلسه راهبری تاسیسات مکانیکی و الکتریکال، پروژه‌ مرکز شهر اندیشه با حضور مدیران فنی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران و مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان مشاور طراح پروژه برگزار شد که پس از بررسی و ارائه گزارش‌های کارشناسان حاضر در جلسه در نهایت مقرر شد در جلسات آتی، گزارش‌های اصلاحی مورد نظر اعضای جلسه ارایه شود.

پروژه مسکونی مرکز شهر اندیشه با مساحت حدود 60 هزار مترمربع در 17 بلوک است که در آینده‌ای نزدیک به یکی از بهترین پروژه‌های آن منطقه تبدیل خواهد شد.


راهبردی
راهبردی
راهبردی

 

۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۷:۳۴