معاون وزیر مسکن نیامد، نمایشگاه افتتاح شد

معاون وزیر مسکن نیامد، نمایشگاه افتتاح شد
دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران نمایشگاه تجهیزات و فناوری های نوین ساخت و تولید صنعتی مسکن را پس از آن که مشخص شد معاون وزیر مسکن و شهرسازی برای افتتاح آن نخواهد آمد، افتتاح کرد
براساس برنامه ریزی قرار بود "منوچهر خواجه دلویی" معاون وزیر مسکن و شهرسازی در ساعت 11:00 دوشنبه در آئین افتتاحیه این نمایشگاه در محل مصلی تهران حاضر شود، اما سرانجام "علیرضا قهاری" دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران، نمایشگاه را در ساعت 12:00 افتتاح کرد.
** معاون وزیر مسکن و شهرسازی در مراسم افتتاح همایش اصلاح الگوی مصرف انرژی و نقش فناوریهای نوین در تولید مسکن که در شبستان مصلی برگزار شد، شرکت کرد و برای حضور در نشستی ناگزیر از ترک مصلی شده بود.
** در حالی که نمایشگاه تجهیزات و فناوریهای نوین ساخت و تولید صنعتی مسکن زمینه مشارکت 144 شرکت و موسسه را فراهم کرده بود، اما آنها در 120 غرفه نمایشگاهی تجمیع شده اند.
** اکنون 100 شرکت ایرانی و 20 شرکت خارجی یا نماینده ایرانی شرکت مربوطه در محل نمایشگاه حضور دارند و تعدادی نیز همچون همیشه در دقیقه 90 مشغول آماده سازی غرفه هستند.
** قرار است این نمایشگاه تا 28 آبان ماه جاری از ساعت 09:00 تا 17:00 میزبان علاقه مندان و اهل حرفه و متخصصان بخش ساختمان و مسکن در محل شبستان مصلی تهران باشد.
** همزمان با برپایی نمایشگاه، در حاشیه آن نیز همایش اصلاح الگوی مصرف انرژی و نقش فناوری های نوین در تولید مسکن دایر است.
۲۵ آبان ۱۳۸۸ ۱۵:۳۰
ایرنا |