برگزاری نشست بررسی چالش‌ها و راهکارهای پروژه مجتمع مسکونی آبشار

جلسه‌ای با موضوع بررسی چالش‌های روز پروژه مجتمع مسکونی آبشار و تعیین راهکارهای لازم برای حل مشکلات آن در محل هلدینگ برگزار شد
به گزارش روابط عمومی گروه شرکت سرمایه گذاری مسکن، در این جلسه که امروز (چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه 1399) با حضور دکتر «ظهیری‌هاشمی» مدیرعامل، معاونان و برخی از مدیران هلدینگ به همراه مدیرعامل و همچنین رییس هیئت‌مدیره شرکت سامان گستران پویا به عنوان پیمان‌کار و سازنده این پروژه تشکیل شد، درباره موضوع انشعابات پروژه آبشار، جدیدترین گزارش‌ها به اطلاع مدیران ارشد هلدینگ رسید و تصمیم‌های لازم اتخاذ گردید. در این راستا در مورد جریان و روند اجرایی پروژه در بلوک‌های F1 و F2 نیز بحث و تبادل نظر و درباره نحوه تامین منابع مالی برای این بلوک‌ها تصمیم‌گیری لازم انجام شد.
در ادامه این جلسه در مورد زمان تحویل بلوک‌هایی که موضوع پیش‌تحویل در آنها انجام شده، مباحثی مطرح گردید و برنامه زمان‌بندی لازم برای اطلاع رسانی به مشتریان استخراج شد.
همچنین در پایان برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان در ایام آتی، تصمیم‌های لازم به منظور استقرار هر چه بهتر و بهینه‌تر سیستم مدیریت بهره‌برداری در مجتمع اتخاذ گردید تا ضمن کاهش هزینه‌ها برای مشتریان‌، رضایت بیشتر آنان را جلب نماید.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۸:۰۴