کلیات کانسپت معماری پروژه «نو یزد» تایید شد

کلیات کانسپت معماری پروژه «نو یزد» تایید شد
کانسپت معماری پروژه مسکونی «نو یزد» متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران، در کمیته راهبری این پروژه بررسی و ارزیابی گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، کمیته راهبری پروژه مسکونی «نو یزد» با حضور دکتر «ظهیری‌هاشمی» مدیرعامل، مهندس «مروج» معاون توسعه فناوری و ساخت و چند تن از کارشناسان معماری شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه مهندس «شیخ‌زین‌الدین» عضو هیئت امنای انجمن مفاخر معماری ایران (حضور به صورت ویدیو کنفرانس) مهندس «پورکرامتی»، مهندس «فرجامی»، مهندس «سپهری» و کارشناسان معماری شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن و همچنین مدیرعامل و مدیران شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران، روز دوشنبه (29 اردیبهشت ماه 1399) در دفتر جلسات مدیرعامل هلدینگ برگزار شد.

با توجه به این‌که شریک این پروژه شهرداری ناحیه 2 منطقه 2 شهر یزد است، یک نماینده از شریک نیز در جلسه حاضر شد و با دیگر مدیران شهرداری از طریق ویدیو کنفرانس، ارتباط تصویری برقرار و مذاکرات طرفین جلسه از این طریق انجام شد.

در این نشست، پس از ارایه توضیحات نماینده شرکت «پل شیر» مشاور طراح پروژه و بررسی کارشناسان و خبرگان معماری حاضر در کمیته، کلیت طرح کانسپت این پروژه مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد در جلسات آتی روند پیشرفت طرح بررسی و ارزیابی گردد.

گفتنی است؛ این پروژه با مساحت حدود 4 هکتار با امکان احداث 800 واحد مسکونی تحت عنوان پروژه بازآفرینی‌شهری در بافت فرسوده شهر یزد، واقع و با هدف ایجاد محرک توسعه در مناطق کم‌تر برخوردار اجرا خواهد شد.


کانسپت معماری نو یزد
کانسپت معماری نو یزد
کانسپت معماری نو یزد

 

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۰۶