سهم بانک مسکن در موفقیت طرح مسکن مهر

وزیر مسکن و شهرسازی گفت: بانک مسکن بانکی فعال و تخصصی در امر تامین مسکن مردم و خدمات رسانی به مشتریان است.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، علی نیکزاد که به منظور بازدید از پروژه‌های طرح مسکن مهر به استان همدان سفر کرده بود، از همکاری بانک مسکن استان در اجرای پروژه‌های طرح مسکن مهر قدردانی کرد.
وی گفت: بیشترین موفقیت‌ها در اجرای طرح مسکن مهر متعلق به بانک مسکن بوده است و آن هم ناشی از همدلی، همکاری، اعتقاد و عزمی که کارکنان بانک مسکن در راستای محرومیت زدایی و خانه‌دار کردن مردم به آن پایبند هستند.
وزیر مسکن و شهرسازی با مطلوب خواندن پیشرفت پروژه‌های طرح مسکن مهر در استان همدان ابراز امیدواری کرد تا در سایر استان‌ها نیز به اهداف مورد نظر در اجرای پروژه طرح مسکن مهر برسیم.
مرتضی صالحی مدیر شعب بانک مسکن در استان همدان نیز به ارائه عملکردی از فعالیت‌های بانک مسکن استان در اجرای طرح مسکن مهر پرداخت و گفت: تاکنون بانک مسکن استان همدان به منظور احداث 1372 واحد مسکونی، 192 هزار و 80 میلیون ریال تسهیلات طرح مهر به متقاضیان پرداخت کرده است.
وزیر مسکن و شهرسازی در ادامه سفر خود به همدان از پروژه‌های 96 واحدی تعاونی مسکن فرهنگیان نهاوند 32 واحدی تعاونی مسکن کارکنان صدا و سیما و پروژه تعاونی مسکن سپاه که با مشارکت بانک مسکن استان همدان در حال ساخت است بازدید کرد.
۱ آذر ۱۳۸۸ ۱۶:۱۳
fars |