مجمع عمومی فوق‌العاده «شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود » برگزار شد

مجمع عمومی فوق‌العاده «شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود » برگزار شد
ماده 22 اساسنامه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود در مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت اصلاح گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود با موضوع اصلاح ماده اساسنامه با مشارکت بیش از 70 درصد سهام‌داران شرکت، سه‌شنبه (13 خرداد ماه 1399) در محل این شرکت برگزار شد.

در این مجمع، «مهدی جعفر پیشه» به عنوان رییس، «میراحمد مصطفایی» به عنوان ناظر اول، «مجید فوائدی» به عنوان ناظر دوم و «مجید سفاری» به عنوان منشی جلسه حضور داشتند.

پس از اعلام رسمیت جلسه، ماده 22 اساسنامه شرکت به شرح ذیل اصلاح گردید: ماده 22 مجامع عمومی توسط هیئت‌رییسه‌ای مرکب از یک رییس، دو ناظر و یک منشی اداره می‌شود. ریاست مجمع با رییس یا نایب رییس هیئت‌مدیره بوده و یا از بین سهام‌داران حاضر در جلسه با اکثریت نسبی انتخاب خواهد شد. در مواقعی که انتخاب یا عزل بعضی از مدیران یا کلیه آن‌ها در دستور جلسه مجمع باشد، رییس مجمع از بین سهام‌داران حاضر در جلسه با اکثریت نسبی انتخاب خواهد شد. دو نفر از سهام‌داران حاضر نیز به عنوان ناظر مجمع و یک نفر منشی از بین صاحبان سهام یا غیر آن‌ها از طرف مجمع انتخاب می‌شوند.

گفتنی است؛ بنا بر دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغ سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر برگزاری مجامع به صورت الکترونیکی و غیر فیزیکی، این مجمع به صورت زنده بر روی پلت‌فرم‌ پخش زنده اینستاگرام پخش شد و امکان حضور سهام‌داران به صورت مجازی نیز فراهم بود. همچنین ناظر سازمان بورس نیز از طریق ارتباط تصویری اسکایپ در این مجمع حضور داشت .

 

۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵