با حضور مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن صورت گرفت:

آیین چهلمین روز درگذشت مدیرعامل فقید بانک مسکن برگزار شد

آیین چهلمین روز درگذشت مرحوم ابوالقاسم رحیمی‌انارکی، مدیرعامل فقید بانک مسکن با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران و کارشناسان گروه سرمایه‌گذاری مسکن در سالن اجتماعات هلدینگ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در این جلسه یادبود که امروز (یکشنبه، 18 خرداد ماه) در سالن اجتماعات هلدینگ برگزار شد، حضار با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و نثار فاتحه برای شادی روح مرحوم رحیمی‌انارکی، یاد ایشان را زنده نگه‌داشتند.

در ادامه جلسه و پس از پخش کلیپ یادنامه مرحوم رحیمی‌انارکی که با محوریت حضور مدیرعامل فقید بانک مسکن در پروژه‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن و با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب تهیه شده بود، دکتر «روزبه ظهیری‌هاشمی» در سخنانی به ویژگی‌های اخلاقی و مدیریتی مرحوم رحیمی‌انارکی پرداخت و ضمن تسلیت درگذشت ایشان، با بیان این‌که برای مجموعه مدیریتی و نظام بانکی کشور فقدان مرحوم رحیمی‌انارکی ضایعه بزرگی است، با اشاره به تاثر و تالم دو چندان همگان پس از شنیدن خبر فوت مدیرعامل فقید بانک مسکن گفت: ویژگی‌های بارز اخلاقی و انسان‌محور در کنار داشتن توان مدیریتی بالا از نکاتی بود که در مرحوم رحیمی‌انارکی نمایان بود.

ظهیری ادامه داد: مدیرعامل فقید بانک مسکن به شدت فرد متعهد به کار و دلسوز مملکت بود و در تمامی جلسه‌هایی که حضور داشتیم نسبت به فراهم آوردن فضای آرامش برای مردم و سهولت درکارها تاکید به‌سزایی داشتند. ایشان در عمل نیز این موضوع را به اثبات رساندند به نحوی که در دهه‌های 70 و 80، ایشان مبدع بسیاری از طرح‌های سرمایه‌گذاری و طرح صندوق‌های پس‌انداز بودند که در نهایت منجر به خانه‌دار شدن مردم شد و این موضوع فقط با توان کارشناسی و تکیه بر خلاقیت اتفاق می‌افتاد و اگر بانک مسکن در 80 سال فعالیت خود خدمات ارزنده‌ای انجام داده است؛ این موفقیت مرهون تلاش‌هایی از جنس نگاه‌های مرحوم رحیمی‌انارکی است.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن این جلسه را مناسبتی‌ برای بستن میثاق مجدد و هم‌پیمان شدن در راستای پیمودن راهی که پیش‌تر برای توسعه فعالیت‌های شرکت طرح‌ریزی شده دانست و گفت: از شیرین‌ترین خاطرات من جمله‌ای است که مرحوم رحیمی‌انارکی در جلسه رونمایی از طرح آباد که (آذر ماه 1398) پس از ملاحظه توسعه فعالیت‌های جدید در گروه سرمایه‌گذاری مسکن بیان کردند که «امروز بهترین روز کاری عمر من در دوره مسئولیت در بانک مسکن است»، می‌باشد؛ زیرا که این جمله به این معنی است که مسیر گروه سرمایه‌گذاری مسکن در راستای توسعه منطقی فعالیت‌ها آغاز کرده است که تبلور آن در طرح آباد بوده، مسیری است که باید با تلاش و همت ادامه یابد.

وی افزود: پیشتر این میثاق را بسته بودیم و امروز انگیزه ما برای تبلور این موضوع در کنار انگیزه‌های دیگری که داشتیم به واسطه شادی روح مدیری است که علاقه‌مندی و باورش برای تصدی مسئولیت، انجام  ماموریتش بود و عمر شریف خود را در این راه صرف کرد. البته امیدوارم بانک مسکن مانند گذشته بتواند در راستای خدمت‌رسانی به مردم موفق باشد و گروه سرمایه‌گذاری مسکن نیز به عنوان بازوی اجرایی که الگوسازی در مسکن را بر عهده دارد، بتواند این کار را با قدرت پیش ببرد.

گفتنی است؛ این آیین یادبود در صفحه اختصاصی گروه سرمایه‌گذاری مسکن در شبکه اجتماعی اینستاگرام (https://instagram.com/maskanig) به صورت زنده، پخش شد.


آیین چهلمین روز درگذشت مرحوم انارکی
آیین چهلمین روز درگذشت مرحوم انارکی

۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۵۳