بررسی کانسپت‌های جدید پروژه‌های شرکت پردیس در کمیته معماری گروه

بررسی کانسپت‌های جدید پروژه‌های شرکت پردیس در کمیته معماری گروه
کانسپت معماری سه پروژه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس در سی‌ویکمین جلسه کمیته معماری شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، سی‌ویکمین جلسه کمیته معماری با حضور دکتر «ظهیری‌هاشمی» مدیرعامل، مهندس «مروج» معاون توسعه فناوری و ساخت و چند تن از کارشناسان معماری گروه به همراه مهندس «شیخ‌زین‌الدین»، مهندس «پورکرامتی»، مهندس «فرجامی»، مهندس «سپهری» از خبرگان معماری کشور (سه‌شنبه، 27 خرداد ماه 1399) در دفتر جلسات مدیرعامل هلدینگ برگزار شد.

در این جلسه که با حضور معاون فنی و مدیران شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس برپا شد، کانسپت معماری پروژه‌های مسکونی ارغوان، گلبرگ پردیس و نارنجستان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

* بررسی کانسپت معماری پروژه ارغوان

پس از بررسی کانسپت معماری ارایه شده از سوی مشاور طراح، مقرر شد مشاور نسبت به تهیه طرح آلترناتیو اصلاحی با توجه به نظر اعضای کمیته اقدام و در جلسه‌‌های آتی عنوان گردد.

گفتنی است؛ پروژه مسکونی ارغوان پردیس در دو قطعه زمین در فاز 3 شهر جدید پردیس واقع شده است که با مساحت تقریبی حدود 11 هزار مترمربع دارای 127 واحد مسکونی می‌باشد.

* پروژه مسکونی پردیس

در ادامه جلسه، موضوع کانسپت معماری پروژه پردیس گلبرگ مطرح شد که  مقرر گردید کانسپت پس از  تکمیل‌، در جلسه‌های آتی ارایه گردد.

پروژه مسکونی پردیس گلبرگ در زمینی به مساحت 34 هزار مترمربع در منطقه هشت تهران (نارمک تهران) واقع شده و دارای 972 واحد مسکونی است. گفتنی است؛ این زمین متعلق به شرکت تعاونی متروی تهران است که شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس به عنوان پیمان‌کار و سازنده این پروژه شناسایی شده است.

* بررسی کانسپت معماری پروژه  نارنجستان

در ادامه، کانسپت معماری پروژه نارنجستان پردیس نیز ارزیابی شد که کلیات طرح با اصلاحاتی مورد پذیرش قرار گرفت.

پروژه مسکونی نارنجستان پردیس واقع در فاز 3 شهر جدید پردیس در زمینی به مساحت 7100 مترمربع احداث خواهد شد.

۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۰۱