طرح مسکن مهر در استان تهران به صورت گروهی انجام می شود

مدیر کل تعاون استان تهران گفت: بر اساس تصویب شورای عالی تامین مسکن استان تهران، اجرای طرح مسکن مهر از این پس در قالب واگذاری زمین به صورت گروهی انجام می شود.
"محمود حیدری" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بر اساس مصوبه اخیر، کلیه افراد واجد شرایط طرح مسکن مهر برای ساماندهی در قالب لیست های گروهی به شهرهای جدید پرند و هشتگرد معرفی شده اند.
وی با اشاره به جلسه آینده شورای عالی تامین مسکن استان تهران، گفت: در این جلسه در خصوص ساماندهی گروهی متقاضیان طرح مسکن مهر در شهرهای جدید پرند و هشتگرد تصمیم‌گیری خواهد شد.
حیدری تاکید کرد، شورای عالی تامین مسکن استان تهران اقدامهای خود را برای گروهی کردن متقاضیان مسکن مهر انجام می دهد و در صورتی که شورای مسکن بر ادامه کار به شکل تعاونی تاکید داشته باشد، مسوولان مربوطه، طرح مسکن مهر را به صورت تعاونی انجام خواهند داد.
وی گفت: برنامه های سازمان مسکن و شهرسازی در استان تهران در قالب تعاونی انجام می شود و در صورت ثبت نام از متقاضیان جدید این ثبت نام ها در قالب تعاونی انجام خواهد شد.
مدیر کل تعاون استان تهران افزود: در شهرستان های استان تهران به جز شهر ری زمین به میزان مورد نیاز به متقاضیان تحویل داده شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی در خصوص امضای تفاهم نامه واگذاری زمین در شهر ری نیز گفت: این تفاهم نامه‌ به صورت 50 درصد واگذاری زمین در شهرری نهایی و امضا شد.
حیدری گفت: سازمان مسکن و شهرسازی و مالکان در خصوص تقسیم 220 هکتار زمین واگذار شده به صورت مساوی به توافق رسیدند و مقرر شد نقشه زمین‌ها نیز همزمان تهیه شود.
وی افزود: اتحادیه‌ها به نمایندگی از سوی تعاونی‌های مسکن زمین‌های مورد نظر را تحویل گرفته‌اند و این اتحادیه ها کار آماده سازی زمین ها را با پولی که از متقاضیان گرفته اند، انجام خواهند داد.
۲ آذر ۱۳۸۸ ۱۴:۰۲
فارس |