در دیدار رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن و شهردار تهران صورت گرفت:

بررسی راه‌های افزایش همکاری گروه سرمایه‌گذاری مسکن با شهرداری تهران

بررسی راه‌های افزایش همکاری گروه سرمایه‌گذاری مسکن با شهرداری تهران
مهندس «احمد فرشچیان» رییس هیئت‌مدیره و دکتر «ظهیری‌هاشمی» مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با شهردار تهران دیدار و درباره راه‌کارهای افزایش همکاری میان دو طرف گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، دکتر «روزبه ظهیری‌هاشمی» مدیرعامل شرکت به همراه مهندس «احمد فرشچیان» رییس هیئت‌مدیره شرکت، امروز (یکشنبه، 5 مرداد ماه 1399) با دکتر «پیروز حناچی» شهردار تهران، «عبدالرضا گلپایگانی» معاون معماری و شهرسازی و دکتر «کاوه حاجی‌علی‌اکبری» مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران دیدار کردند.

در این دیدار، زمینه‌های همکاری در راستای افزایش ظرفیت تولید مسکن با بهره‌مندی از توانایی دو طرف و شناسایی ظرفیت‌های همکاری متقابل و مشارکت در قالب تعریف پروژه‌های جدید مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این دیدار درباره برخی از مسایل پیش روی پروژه‌های مسکونی «زهتابی» و مسکونی-تجاری «مقدم» که قرارداد مشارکت آن‌ها در سال 1397 با سازمان نوسازی شهرداری تهران امضا شده بود مذاکره و مقرر شد بعد از اخذ مصوبات لازم، عملیات اجرایی این دو پروژه که در قالب طرح «آباد (آغاز، بهبود و اقدامی دوباره)» پویش «فصل نو» طراحی شده‌اند که سهم به‌سزایی از سبد پروژه‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن را تشکیل می‌دهد، آغاز گردد.

 

۶ اَمرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۱۱