با حضور مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن صورت گرفت:

افتتاح مجتمع پزشکان «امید» به همراهی کلنگ‌زنی پروژه مسکونی «لاله» در زنجان

افتتاح مجتمع پزشکان «امید» به همراهی کلنگ‌زنی پروژه مسکونی «لاله» در زنجان
مجتمع پزشکان «امید» زنجان، هم‌زمان با روز ملی زنجان با حضور مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، پروژه 40 واحدی مجتمع پزشکان «امید» هم‌زمان با روز ملی زنجان (مصادف با هشتم مرداد ماه) با حضور دکتر «روزبه ظهیری‌هاشمی» مدیرعامل، دکتر «حمیدرضا شیرزاد» معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار، دکتر «حنظله فندرسکی» معاون مالی و منابع انسانی، «حمیدرضا مظاهری» مدیر دفتر مدیریت پروژه و «حمیدرضا عاشری» سرپرست روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، «فرهاد یاسمی» مدیرعامل و معاونان شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب و «فرید عطایی» مدیر شعبه زنجان، افتتاح شد.

همچنین دکتر ظهیری و هیئت‌همراه با حضور در محل پروژه «لاله»، کلنگ این مجتمع مسکونی 12 طبقه و 32 واحدی با زیربنای هشت هزار و 236 مترمربعی را در جوار پروژه‌های مسکونی گلشهر و پزشکان امید بر زمین زدند.

بازدید از سایت پروژه «برج‌های دوقلوی امید 2» که در زمره طرح‌های آتی شعبه زنجان شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب به‌شمار می‌رود، از دیگر برنامه‌های دکتر ظهیری و هیئت‌همراه بود. مطالعات امکان‌سنجی این پروژه 112 واحد تجاری- خدماتی با زیربنای کل 20 هزار و 236 مترمربعی در زمینی به مساحت 3 هزار و 818 مترمربع به اتمام رسیده و عملیات احداث آن در آینده نزدیک کلید خواهد خورد.

بر اساس این گزارش، در جریان این سفر، سه نشست تخصصی «بررسی عملکرد شعبه زنجان»، «بررسی عملکرد شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب» و «کمیته راهبری مگاپروژه آیمان تبریز» در محل شعبه زنجان برگزار شد.

در نشست نخست، «حداکثر استفاده از پتانسیل موجود در زمین‌های منطقه گلشهر» و سپس «حرکت به سوی پروژه‌های مشارکتی بدون نیاز به هزینه اولیه» به عنوان استراتژی‌های فعالیت‌های آتی شعبه زنجان مورد تاکید دکتر «روزبه ظهیری‌هاشمی» مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن و هیئت همراه قرار گرفت.

از دیگر سو، مدیرعامل و معاونان شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در نشست دوم که به بررسی عملکرد 10 ماهه (اول مهر 1398 تا 31 تیر ماه 1399) شرکت بورسی سرمایه‌گذای مسکن شمال‌غرب با نماد «ثغرب» اختصاص داشت، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در این مدت، از افزایش سه برابری سبد تولید این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن استقبال کرده و با بررسی کارشناسی تمامی پروژه‌های در دست اقدام و اجرای این شرکت در تمامی شعب تابعه، به ارایه راه‌کار برای برون‌رفت از مشکلات مسیر پیشرفت فعالیت‌های توسعه‌ای این شرکت پرداختند.

بنا بر این گزارش، برگزاری کمیته راهبری مگاپروژه آیمان تبریز به عنوان بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری کشور آخرین بخش این نشست‌ها بود که در آن گزارش‌های مربوط به پیشرفت تملک اراضی فازهای دوم و سوم، عملیات اجرایی و همچنین همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از تکنولوژی و نوآوری‌های نوپدید در اجزای این پروژه ارایه شد.

دکتر ظهیری‌هاشمی در این نشست با استقبال از همکاری‌های صورت گرفته با شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآوری‌های در نظر گرفته شده برای پروژه آیمان تبریز، خواستار استمرار این همکاری‌ها و همچنین استفاده از این تجربه‌ها در راستای افزایش کیفیت واحدهای تولیدی این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین انبوه‌ساز و همچنین الگوساز فعالیت‌های ساخت‌وساز در سراسر کشور شد.

گفتنی است؛ بازدید از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و زمین‌های مستعد انجام فعالیت‌های ساختمانی با محوریت تامین مسکن برای اقشار میان درآمدی و رایزنی با شهردار زنجان به‌منظور افزایش همکاری‌ها و بررسی راه‌کارهای ارتقای سطح تعامل در پروژه‌های جدید، یکی دیگر از برنامه‌های این سفر فشرده به شهر زنجان بود.

شایان ذکر است؛ پروژه 11 طبقه‌ای مجتمع پزشکان «امید» زنجان که از سوی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب احداث شده، مشتمل بر 40 مطب، یک آزمایشگاه و هفت واحد تجاری می‌باشد که در شرقِ شهر زنجان به بهره‌برداری رسید.

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب - شعبه زنجان، هم‌سو با سیاست‌های کلان شرکت گروه سرمایه‌گذاری در ورود به بازارهای نو در حوزه ساخت و تنوع‌بخشی به سبد محصولات در شهر زنجان، با مطالعه و ره‌گیری مشخصات و حجم بازارهای مرتبط پس از کسب تجارب لازم، در گامی دیگر این پروژه را کلید زد و در هفته گذشته، با افتخار و با دستانی گشوده آن را پیشکش مدافعانِ سلامت این استان کرد.

نمای آجر نسوز، پنجره‌های دوجداره upvc، درب‌های ضد سرقت، پله فرار مجزا از راه‌پله اصلی، موتورخانه مرکزی، ژنراتور برق اختصاصی، منبع ذخیره آب، سیستم اعلام حریق آدرس‌پذیر، سیستم اطفا حریق اتوماتیک، بالابرهای اختصاصی نفر و بیمار، سیستم ارتینگ و صاعقه‌گیر و شیرآلات درجه یک از دیگر امکانات این پروژه سلامت محور می‌باشد که به عنوان پایلوت استانی مناسب‌سازی فضا برای استفاده توان‌یابان (جانبازان و معلولان) در نظر گرفته شده است.


افتتاح پزشکان زنجان
افتتاح پزشکان زنجان


افتتاح پزشکان زنجان
افتتاح پزشکان زنجان
افتتاح پزشکان زنجان
افتتاح پزشکان زنجان
افتتاح پزشکان زنجان

افتتاح پزشکان زنجان

۱۱ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۳۸