شرکت سرمایه گذاری مسکن جایزه ملی کیفیت را دریافت کرد

شرکت سرمایه گذاری مسکن بانک مسکن جایزه ملی کیفیت ایران (INQA ) را از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی کشور در سالجاری دریافت کرد
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بانک مسکن ، ایوب نظری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن با بیان این مطلب گفت: در روز ملی کیفیت، موسسه استاندارد تحقیقات صنعتی ایران طی مراسمی به 25 شرکت از میان 170 شرکت متقاضی دریافت این جایزه ، لوح تقدیر و جایزه ملی کیفیت اهدا کرد که شرکت سرمایه گذاری مسکن نیز به عنوان تنها شرکت فعال در بخش مسکن موفق شد این لوح تقدیر را دریافت کند.
وی افزود : امروزه حضور در بازارهای جهانی و حتی باقی ماندن در بازارهای داخلی مستلزم رقابت با رقبای قدرتمند داخلی و خارجی است و با توجه به گسترش و پیچیدگی رقابت، سازمان هایی می توانند به بقای خود ادامه دهند که نسبت به انتظارات و خواسته های مشتریان و ذینفعان پاسخگو باشند.
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن خاطرنشان کرد : اگر چه شرکت سرمایه گذاری مسکن از ابتدای تاسیس تاکنون همواره تلاش کرده است با رعایت مشخصات فنی، بکارگیری تکنولوژی های نوین و نیز یادگیری و بهبود مستمر در سرتاسر زنجیره ارزش خود، محصولات و همچنین خدمات با کیفیت را به مشتریانش عرضه نماید اما استقرار یک نظام هدفمند متعالی همواره مدنظر مدیران شرکت بوده است.
نظری گفت: گروه بزرگ سرمایه گذاری مسکن بر این باور است که حرکت در مسیر تعالی عاملی بسیار موثر در پیشبرد اهداف شرکت می باشد و تعالی سازمانی نتیجه توازن منطقی و هدفدار در پاسخگویی به نیازهای همه ذینفعان سازمان است.
وی افزود : شرکت سرمایه گذاری مسکن در راستای ارتقاء و توسعه سیستم های مدیریتی و ایجاد ابزاری جهت خودارزیابی و بهبود عملکرد ، با تشکیل کمیته راهبردی تعالی سازمانی و کمیته های فرعی و برگزاری نشست های متعدد و بهره گیری از نظرات کارشناسان و متخصصان این حوزه ، استقرار مدل تعالی سازمانی را از سال 1386 آغاز کرده است. اکنون پس از گذشت دو سال از پیاده سازی مدل های تعالی سازمانی نظیرEFQM و INQA ، اکثر کارکنان سازمان با این مفاهیم آشنا شده و آن را در حوزه تخصصی خود بکار گرفته اند.
نظری به جوایز دریافتی توسط شرکت اشاره کرد و گفت : هر چند دریافت گواهینامه تعهد به تعالی از موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی در سال 87 و همچنین گواهینامه اهتمام به کیفیت از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی در سال 88، نمادی از حرکت سازمان در این راستا است اما تفکر متعالی مدیران سازمان همواره پشتوانه حرکت استوار شرکت در مسیر تعالی بوده است.
۱۰ آذر ۱۳۸۸ ۱۴:۵۱
فارس |