برگزاری کمیته راهبری پروژه عظیم «آیمان» با حضور مدیرعامل و معاونان هلدینگ

برگزاری کمیته راهبری پروژه عظیم «آیمان» با حضور مدیرعامل و معاونان هلدینگ
کمیته راهبری مگا پروژه «آیمان»، بزرگ‌ترین طرح بازآفرینی شهری کشور با حضور مدیرعامل و معاونان شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در شهر تبریز تشکیل جلسه داد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، دکتر «روزبه ظهیری‌هاشمی» مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن و هیئت همراه متشکل از دکتر «حمیدرضا شیرزاد» معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار، دکتر «حنظله فندرسکی» معاون مالی و منابع انسانی، مهندس «سیدمسعود مروج‌جهرمی» معاون فناوری و توسعه ساخت، «حمیدرضا عاشری» مدیر روابط عمومی و «حمیدرضا مظاهری» مدیر دفتر مدیریت پروژه معاونت فناوری و توسعه ساخت هلدینگ، روز گذشته (سه‌شنبه، 8 مهر ماه 1399) با حضور در شهر تبریز، از کارگاه پروژه «آیمان»، بزرگ‌ترین طرح بازآفرینی شهری کشور بازدید کرده و مسایل مرتبط با این مگا پروژه کشوری در کمیته راهبری مرتبط مورد بررسی قرار گرفت.

 

در این بازدید، «فرهاد یاسمی» مدیرعامل، «عباسعلی مینایی» رییس هیئت‌مدیره و «فرزاد شکری» معاون طرح و توسعه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب که مجری بزرگ‌ترین طرح بازآفرینی کشور است، دکتر ظهیری و معاونان هلدینگ را همراهی می‌کردند و سپس کمیته راهبری پروژه با گرامی‌داشت یاد مرحوم دکتر «سیدمحسن حبیبی» استاد فقید رشته شهرسازی دانشگاه تهران و رییس هیئت داوران مسابقه طراحی پروژه آیمان، در محل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب برپا شد. 

 

برگزاری کمیته راهبری پروژه عظیم «آیمان» با حضور مدیرعامل و معاونان هلدینگ 1

 

برگزاری کمیته راهبری پروژه عظیم «آیمان» با حضور مدیرعامل و معاونان هلدینگ 2
برگزاری کمیته راهبری پروژه عظیم «آیمان» با حضور مدیرعامل و معاونان هلدینگ 3

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن در این جلسه با تشریح شرایط اقتصادی کشور، گفت: با هوش‌مندی، تلاش و همت کارکنان شرکت در سال 1397، بذرهای توسعه امروز فعالیت‌های شرکت کاشته شده است و با توجه به ایجاد انضباط مالی و تسهیلاتی در مجموعه، شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن و تمامی شرکت‌های تابعه در نقطه پرش به سوی تعالی قرار گرفته‌اند.

 

دکتر روزبه ظهیری‌هاشمی، لازمه دست‌یابی به تعالی را هم‌سویی ذهنی تمامی کارکنان با اهداف تعیین شده و عمل در راستای آن‌ها بیان کرد و افزود: تمامی مجموعه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به مانند حلقه‌های یک زنجیر هستند و می‌بایست به بهترین نحو ممکن از یکدیگر پیشتیبانی کنند؛ زیرا تا زمانی که با تلاش مضاعف همراه هوش‌مندی به سوی اهداف خود حرکت کنیم، می‌توانیم به موفقیت برسیم و انتظار داریم با توجه به فعالیت‌های انجام گرفته در مدت زمان دو سال آتی، وضعیت شرکت متحول شود.


برگزاری کمیته راهبری پروژه عظیم «آیمان» با حضور مدیرعامل و معاونان هلدینگ 8
برگزاری کمیته راهبری پروژه عظیم «آیمان» با حضور مدیرعامل و معاونان هلدینگ 7

 

وی شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن را حوزه صف و عملیاتی بازوی اجرایی بانک مسکن دانست و وظیفه هلدینگ را پشتیبانی ستادی از مجموعه‌های عملیاتی برشمرد و اضافه کرد: با توجه به ماهیت سهامی عام بودن هلدینگ و شرکت‌های تابعه، باید در تمام مسیر حرکت، الزام‌های شفافیت و صداقت را رعایت کنیم.

 

بر اساس این گزارش، در ادامه جلسه کمیته راهبری، ابداعات و طراحی‌های صورت گرفته برای عملیات ساخت پروژه آیمان در راستای حرکت از ساخت‌وساز سنتی به سوی ساخت نیمه‌صنعتی و پیش‌ساخته، مطرح شد که همه به صورت تخصصی مورد بررسی و تحلیل گرفت و راه‌کارهایی به‌منظور بهینه‌تر کردن طراحی‌ها از سوی مدیرعامل، معاونان و مدیران هلدینگ ارایه شد. 
گفتنی است؛ پس از بازدید صورت گرفته از محل کارگاه پروژه آیمان، آغاز رسمی عملیات ساخت سازه با توجه به اتمام اجرای بتن مگر و سازه‌های نگهبان، مطابق با زمان اخذ پروانه ساختمانی و در مدت زمان کم‌تر از دو ماه آینده قابل انجام خواهد بود.

 

شایان ذکر است؛ مجتمع مسکونی آیمان تبریز، بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری کشور است که از سوی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب که در زمره شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن به‌شمار می‌رود، در حال اجرا است. این مجموعه با بهره‌گیری از به‌روزترین طراحی‌ها، متریال و مصالح در حال ســاخت می‌باشد. این پروژه بزرگ در محدوده غربی شهر تبریز و در مجاورت پارک بزرگ تبریز واقع شــده است. فضاهای عمومی وسیع، واحدهای خدماتی بسیار جذاب و رعایت استانداردهای معماری به منظور جذب مشتریان، از شاخصه‌های این مجموعه به‌شمار می‌روند که در منطقه بی‌نظیر است.
برگزاری کمیته راهبری پروژه عظیم «آیمان» با حضور مدیرعامل و معاونان هلدینگ 4

 

برگزاری کمیته راهبری پروژه عظیم «آیمان» با حضور مدیرعامل و معاونان هلدینگ 6

برگزاری کمیته راهبری پروژه عظیم «آیمان» با حضور مدیرعامل و معاونان هلدینگ 5

 

برگزاری کمیته راهبری پروژه عظیم «آیمان» با حضور مدیرعامل و معاونان هلدینگ 10

 

برگزاری کمیته راهبری پروژه عظیم «آیمان» با حضور مدیرعامل و معاونان هلدینگ 13
برگزاری کمیته راهبری پروژه عظیم «آیمان» با حضور مدیرعامل و معاونان هلدینگ 11

 

برگزاری کمیته راهبری پروژه عظیم «آیمان» با حضور مدیرعامل و معاونان هلدینگ 12

۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۶:۲۱