مجتمع مسکونی «سایه» پلاک نقره‌ای مسابقه معماری «میزان» را کسب کرد

مجتمع مسکونی «سایه» پلاک نقره‌ای مسابقه معماری «میزان» را کسب کرد
پس از ارزیابی و بررسی ابنیه‌های دارای شاخص‌های مشخص در مسابقعه معماری «میزان»، به معماری پروژه مسکونی سایه شیراز که توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب احداث گردیده است، پلاک نقره‌ای «میزان معماری» اهدا گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایهگذاری مسکن به نقل از روابط عمومی شرکت جنوب، در رویداد «میزان معماری» که در گستره ملی و به صورت سالانه با حمایت دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌گردد، پروژه مسکونی «سایه» شیراز پس از تطبیق با معیار‌های این مسابقه که مهر ماه امسال برپا شد، در میان 70 اثر ارسالی، 34 کاندیدای دریافت پلاک کیفیت و نشان کیفیت و 12 طرح برگزیده از سوی هیئت داوری برای کسب پلاک و نشان کیفیت در معماری و شهرسازی معاصر ایران، موفق به دریافت پلاک نقره‌ای میزان معماری شد.

این رویداد که همه‌ساله با حمایت معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، سازمان زیباسازی شهرداری تهران و ... با تأکید بر اهمیت نقش اجتماعی کارفرمایان و سازندگان در شکل‌گیری یک اثر و اهمیت کیفی معماری آن اثر برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ پروژه مسکونی سایه که در زمینی به مساحت 7529 مترمربع اجرا شده، با دارا بودن شش بلوک شامل 175 واحد مسکونی می‌باشد یکی از پروژه‌های قابل توجه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب به‌شمار می‌رود. این پروژه از متریال آجر با بهره‌مندی از الگوی «آجر مجوف» در بلوک‌های 6 تا 10 سانتی‌متر و همچنین از لوورهای فلزی با هدف هدایت نور به فضای داخلی استفاده شده است. در طراحی نمای این مجموعه نیز، کیفیت‌های مختلفی از سایه‌اندازی اجرا شده که همین بازی‌های نور و سایه در نهایت نام «سایه» را برای فاز جدید مجتمع‌های نیلوفر سبب شده است.


سایه

سایه


سایه

۱۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۶:۲۸