بازدید مدیرعامل گروه از پروژه‌های درحال احداث سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود

تاکید بر حفظ کیفیت ساخت، تسریع در عملیات اجرایی و جلوگیری از تاخیرات احتمالی از نکات مهم عنوان شده مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن و تیم همراه در بازدید یک‌روزه از پروژه‌های در حال احداث شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود در اصفهان بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، دکتر «روزبه ظهیری‌هاشمی» مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در صدر هیئتی متشکل از «سیدمسعود مروج‌جهرمی» معاون فناوری و توسعه ساخت، «حنظله فندرسکی» معاون مالی و منابع انسانی، «حمیدرضا شیرزاد» معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار و «حمیدرضا مظاهری» مدیر دفتر مدیریت پروژه هلدینگ، روز یکشنبه، 20 مهر ماه 1399 با عزیمت به شهر اصفهان از پروژه‌های در حال ساخت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود بازدید و در جریان و مسایل پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفتند.

«علی مدرس هاشمی» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن به همراه معاونان و مدیران این شرکت نیز در این بازدید، مدیرعامل گروه را همراهی و توضیحات مبسوطی از روند پیشرفت پروژه‌ها ارایه کرد.

دکتر «ظهیری‌هاشمی» و تیم همراه در بدو ورود به شهر اصفهان ابتدا، از پروژه مسکونی گل‌نرگس (موژان) بازدید کردند. در مشاهدات میدانی، پروژه از پیشرفت مناسبی برخوردار و  بخش قابل توجهی از اسکلت آن انجام شده بود که مدیرعامل گروه به عوامل اجرایی نسبت به تسریع اتمام اسکلت پروژه جهت جلوگیری از تاخیرات احتمالی تاکید نمود.

پروژه مسکونی گل نرگس (موژان) در بافت  توسعه‌ای شهر اصفهان واقع شده است که زیربنای این پروژه 17 هزار مترمربع بوده و پیشرفت پروژه تا این مقطع بالغ بر 17 درصد است.

در ادامه نیز از پروژه تجاری فیروزه اصفهان با پیشرفت حدود 93 درصد بازدید به عمل آمد که آخرین اقدامات اجرایی پروژه کنترل و برنامه ادامه فعالیت در این خصوص بررسی گردید.

پس از بازدید از این دو پروژه، از مجتمع مسکونی «باغ جنت» با پیشرفت حدود 15 درصدی به عنوان آخرین پروژه در حال احداث شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود در شهر اصفهان بازدید شد. این پروژه به دلیل وجود آب‌های زیرزمینی در سایت پروژه دارای صعوبت اجرا در بخش خاک‌برداری، پایدارسازی و اجرای اسکلت می‌باشد که با تمهیدات اندیشیده شده و ایجاد زهکش، ضمن رفع مشکل، پیشرفت مناسبی در پروژه محقق شده است.

گفتنی است؛ پروژه‌های مسکونی گل نرگس (موژان) و باغ جنت اصفهان که ذیل پروژه‌های طرح آباد تعریف شده‌اند پیش‌بینی می‌گردد در سال مالی آتی با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته روند پیشرفت بهتری داشته باشند.

پس از اتمام بازدید،‌ مدیرعامل و هیئت همراه با حضور در دفتر شرکت سرمایه‌گذاری مسکن در جلسه‌ای آخرین وضعیت پروژه‌های این شرکت را بررسی و ارزیابی نمودند که مدیرعامل گروه در این جلسه دستوراتی در خصوص توجه ویژه به زمان اجرا و بهای تمام شده پروژه‌ها ضمن حفظ کیفیت ساخت پروژه‌ها ارایه نمود.

 

استفاده از نرمافزار هم‌افزا و جلوگیری از پرت میلگرد

یکی از دست‌آورد‌هایی که در این بازدید مورد قدردانی مدیرعامل گروه قرار گرفت استفاده شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود در استفاده از نرم‌افزار هم‌افزا بود که منتج به حداقل رساندن پرت برش میلگرد در دو پروژه گل نرگس (موژان) و باغ جنت گردیده است. این مهم کمک شایانی در صرفه‌جویی مصالح و کاهش بهای تمام شده در بخش اسکلت خواهد نمود.

بازدید از اصفهان مهر 99
بازدید از اصفهان مهر 99
بازدید از اصفهان مهر 99
بازدید از اصفهان مهر 99
بازدید از اصفهان مهر 99
بازدید از اصفهان مهر 99
بازدید از اصفهان مهر 99
بازدید از اصفهان مهر 99

۲۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۹:۳۷