مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس معرفی شد

آیین معارفه «محمد بهرامی» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس و تکریم «مصطفی فلاحی» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در جلسه هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس که امروز (سه‌شنبه، ششم آبان ماه 1399) در محل سالن اجتماعات هلدینگ با حضور دکتر «روزبه ظهیری‌هاشمی» مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه معاونان و برخی از مدیران هلدینگ، «نادر رمضانی» رییس هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس و «علی‌اکبر حاج یاسینی» و «امیر کوهی» دیگر اعضای هیئت‌مدیره این شرکت برگزار گردید، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن ضمن قدردانی از زحمات «مصطفی فلاحی» در مدت زمان تصدی مسئولیت مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، با معرفی «محمد بهرامی» به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت، در سخنانی سیاست‌ها و استراتژی مدیریتی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس به‌منظور دست‌یابی به اهداف پیش‌بینی شده را تبیین کرد.

روزبه ظهیری هاشمی در این آیین ضمن برشمردن شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن و تمامی شرکت‌های تابعه به عنوان بنگاه اقتصادی که می‌بایست فعالیت اقتصادی همراه با سودآوری داشته باشند، گفت: در نحوه مدیریت شرکت‌ها می‌بایست در رابطه با میزان ارزش افزوده ناشی از تصمیم‌ها با دقت بیشتری عمل کنیم تا بهترین بهره ممکن را از منابع در اختیار ببریم.

وی ادامه داد: محاسبات اقتصادی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس نشان می‌دهد که نتوانسته‌ایم از منابع در اختیار به شکل بهینه استفاده کنیم و باید در این مسیر اصلاح ساختار شکل گیرد که البته اقدامات موثری در این مسیر از سوی هیئت‌مدیره این شرکت آغاز شده است و باید تا حصول نتیجه ادامه یابد.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن ضمن قدردانی از زحمات، تلاش و پشت‌کار جناب آقای فلاحی در مدیریت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، تاکید کرد: ایشان عضوی موثر در خانواده بزرگ گروه سرمایه‌گذاری مسکن به‌شمار می‌روند، اما باید دانست که هیچ کاری به صورت انفرادی انجام شدنی نیست و یک بنگاه اقتصادی برای دست‌یابی به موفقیت نیازمند همراهی از سوی تمامی اعضای آن بوده و این اعضا باید مانند یک زنجیر از یک‌دیگر پشتیبانی کنند؛ چراکه استحکام یک زنجیر به میزان ضعیف‌ترین حلقه است.

دکتر ظهیری‌هاشمی افزود: در مدت زمان 18 ماه گذشته با وجود تلاش‌های آقای فلاحی و هیئت‌مدیره این شرکت، باور به ساختارمندی، حرکت در چارچوب فرآیندی و تصمیم‌سازی صحیح در شرکت پردیس به شکل ایده‌آل به‌وجود نیامد که سرعت پیشرفت امور را در این شرکت کاهش داد.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در بخش پایانی سخنان خود ضمن آرزوی موفقیت برای آقای بهرامی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری پردیس، تصریح کرد: در شرکت پردیس می‌بایست با انجام کار تیمی و بهره‌گیری از خرد جمعی، حرکت در مسیری که ریل‌گذاری شده ادامه یابد تا بتوانیم به اهداف پیش‌بینی شده دست یابیم و در این راه، هلدینگ نیز به وظیفه حمایتی و البته نظارتی خود عمل خواهد کرد تا سود سهام‌داران محترم و دیگر ذی‌نفعان این شرکت محقق شود.

بر اساس این گزارش، «نادر رمضانی» رییس هیئت‌مدیره سرمایه‌گذاری مسکن پردیس نیز در این آیین گفت: در مدت زمان 18 ماه گذشته که مسئولیت شرکت بر عهده آقای فلاحی بود، ساختار شرکت تا حدودی اصلاح شد و شرکت به ثبات نسبی دست پیدا کرد و تلاش داشتیم منطبق بر سیاست‌های کلان هلدینگ عمل شود. در این راه نیز به میزان اندکی، فرآیندهای شرکت اصلاح شد و امید داریم با تغییرات مدیریتی صورت گرفته، این اصلاحات با سرعت و شدت بیشتری پیگیری شود تا روند بهبود عملکرد شرکت مبتنی بر اصلاح ساختارها و روش‌های فرآیندی به صورت سیستماتیک ادامه یابد.

همچنین، «محمد بهرامی» مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس نیز در این آیین ضمن قدردانی از اعتماد و حسن نظر دکتر ظهیری‌هاشمی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن تشکر کرد و گفت: امیدوارم بتوانم امانت‌دار خوبی نسبت به سیاست‌های کلان هلدینگ سرمایه‌گذاری مسکن باشم. همچنین باید دانست که برای دست‌یابی به موفقیت در شرکت نیازمند هماهنگی تمام افراد هستیم و می‌بایست نگاه دونده دوی استقامت را در خود تقویت کنیم تا بتوانیم با توجه به بسترسازی صورت گرفته از سوی مسئولان و مدیران گذشته، اقدامات مطلوبی را انجام داده و رشد فعالیت‌های آینده را تضمین کنیم.

گفتنی است؛ «علی‌اکبر حاج یاسینی» و «امیر کوهی» اعضای هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن نیز در سخنانی از زحمات، تلاش و اقدامات آقای فلاحی در دوران 18 ماهه تصدی مسئولیت مدیرعاملی این شرکت قدردانی و برای آقای بهرامی، مدیرعامل جدید شرکت آرزوی موفقیت کردند.

شایان ذکر است؛ «مصطفی فلاحی» مدیرعامل سابق شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس نیز در این آیین ضمن آرزوی موفقیت برای آقای بهرامی، از حمایت‌های مدیرعامل هلدینگ در مدت زمان تصدی مسئولیت شرکت پردیس قدردانی کرد و گفت: در این مدت تلاش داشتم بتوانم پاسخ مناسبی نسبت به خواسته‌های سهام‌داران محترم ارایه دهم و امیدوارم در آینده نزدیک، بیش از پیش شاهد رشد و شکوفایی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس باشیم.

 


تودیع و معارفه مدیر عامل پردیس


تودیع و معارفه مدیر عامل پردیس

 

تودیع و معارفه مدیر عامل پردیس

 

کوهی


تودیع و معارفه مدیر عامل پردیس




تودیع و معارفه مدیر عامل پردیس
تودیع و معارفه مدیر عامل پردیس
تودیع و معارفه مدیر عامل پردیس

۶ آبان ۱۳۹۹ ۲۰:۳۴