رشد 70 درصدی طر‌ح‌های مسکن مهر در کشو

خبرگزاری فارس: وزیر مسکن و شهرسازی گفت: طرح‌های مسکن مهر در کشور بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و انتظار می‌رود بخش بزرگی از این طرح‌ها تا آبان سال جاری به بهره‌برداری برسد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، علی نیکزاد که در نشست شورای تأمین مسکن استان مرکزی در اراک سخن می‌گفت، بر نقش بانک مسکن در اجرای موفق این طرح تأکید کرد.

وی گفت: تأمین مسکن مناسب در کشور از اهداف و دغدغه‌های دولت نهم و دهم بوده چرا که دولت معتقد است با تأمین مسکن به بسیاری از نیازهای جامعه نیز پاسخ داده می‌شود و در این راستا اجرای طرح مسکن مهر در کشور با جدیت دنبال می‌شود.
نیکزاد با اشاره به اینکه تولید مسکن در کشور به عزمی جدی نیاز دارد بیان داشت: بسیاری معتقدند که احداث مسکن در کشور تنها برعهده وزارت مسکن و شهرسازی است در حالی که این موضوع به اقدام ملی و فرابخشی همه دستگاهها نیاز دارد و نباید وزارت مسکن و شهرسازی را تنها متولی این اقدام در کشور دانست.
شعبانی‌فرد استاندار استان مرکزی نیز طی سخنانی با اشاره به وضعیت طرح مسکن مهر استان مرکزی گفت: اینک حدود 11 هزار نفر در استان مرکزی در طرح مسکن مهر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد با 10 هزار و 588 متقاضی از سوی بانک‌ها قرارداد منعقد شده است.

۲۸ آذر ۱۳۸۸ ۱۶:۱۱
فارس |