بازدید میدانی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن از پروژه «آسمان» البرز

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با حضور در محل پروژه مجتمع مسکونی آسمان البرز، از روند فعالیت اجرایی در این پروژه به صورت میدانی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، دکتر «روزبه ظهیری‌هاشمی» مدیرعامل هلدینگ به همراه دکتر «حمیدرضا شیرزاد» معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار، دکتر «حنظله فندرسکی» معاون مالی و منابع انسانی، مهندس «سید مسعود مروج جهرمی» معاون فناوری و مدیریت ساخت، «رضا خدادی‌یان» مدیر نظارت و ارزیابی فنی و رییس هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری نوین پایدار و «حمیدرضا عاشری» مدیر روابط عمومی، روز گذشته (دوشنبه، 16 آبان ماه 1399) با حضور در محل کارگاه پروژه آسمان البرز متعلق به شرکت نوین‌پایدار، از روند فعالیت اجرایی و میزان پیشرفت این پروژه بازدید کرده و در جریان مسایل و مشکلات آن قرار گرفت.

در این بازدید، «هادی صالحی‌وزیری» مدیرعامل، «رضا خدادی‌دیان» رییس هیئت‌مدیره و «رافع قباشی» سرپرست معاونت فنی  و اجرایی شرکت سرمایه‌گذاری نوین‌پایدار که مجری این پروژه است، دکتر ظهیری و معاونان هلدینگ را همراهی کرده و اطلاعات و توضیحات لازم را ارایه می‌کردند.

دکتر «روزبه ظهیری‌هاشمی» مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن پس از بازدید از پروژه در سخنان کوتاهی ضمن عرض خدا قوت به همه دست‌اندرکاران پروژه، گفت: رویه شرکت نوین‌پایدار در پیش‌برد این پروژه به صورت پیمان جزء با توجه به وضعیت کلی اقتصاد و نوسانات موجود در بازار بسیار صحیح است. البته در این رابطه به دلیل این‌که تهیه مصالح و موارد مورد نیاز بر عهده خود پیمان‌کاران نیست، باید نسبت به سیستم‌های انبارداری و Balance Material مراقبت کرد تا از بروز خسارت و یا تاخیر در اجرای پروژه جلوگیری شود.

وی نظارت بر رعایت کیفیت در اجرای جزییات تمام عملیات از سوی پیمان‌کاران را ضروری دانست و افزود: شرکت نوین‌پایدار به دلیل نوع قرارداد «مشارکت سازنده» در این پروژه، هم شأن کارفرما دارد و هم شأن ناظر کیفی؛ بنابراین باید در تمام مراحل، کیفیت سنجیده شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن همچنین با تاکید بر ضرورت افزایش نظم و انضباط در محیط کارگاهی، تصریح کرد: رعایت نظم و حفظ آراستگی در محل کارگاه ضمن ایجاد محیطی شاداب برای تمامی عوامل و دست‌اندرکاران پروژه، موجب کاهش ضایعات و پرت مصالح شده که در نهایت منجر به افزایش دقت پیمان‌کاران و بهبود کیفیت در اجرای عملیات پروژه آسمان البرز می‌شود.

بر اساس این گزارش، «هادی صالحی وزیری» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نوین پایدار نیز با اشاره به تغییر مدیریت صورت گرفته در این پروژه در دو ماه گذشته، گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا که موجب بروز تاخیر در بسیاری از پروژه‌ها شده، اما کارگاه پروژه آسمان البرز حتی یک روز هم تعطیل نشده و تمام سعی و همت تمام عوامل در جبران تاخیر موجود در پیش‌برد عملیات اجرایی پروژه است.  

گفتنی است؛ عملیات اجرایی پروژه مسکونی «آسمان» البرز که توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن نوین پایدار در منطقه گرمدره استان البرز در حال احداث بوده، در آبان ماه 1397 آغاز شده و مشتمل بر 6  بلوک، 147 واحد مسکونی و 18 هزار و 793 مترمربع زیربنا می‌باشد که در پایان مهر ماه امسال حدود 54 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مجموعه مجتمع مسکونی آسمان البرز که در نزدیکی شهر تهران قرار دارد، با مساحت 35 هکتار زمین، دارای سرانه‌های فضای سبز بالایی است. طراحی مناسب و احداث باغ‌راه‌ها و هم‌چنین در نظر گرفتن بیش از 5 هزار مترمربع فضای سبز، 65 هزار مترمربع فضای خدماتی، رفاهی، آموزشی و تجاری به صورت اختصاصی، این مجموعه را بسیار ارزشمند کرده است. قرار‌گیری باغ‌های گل و گیاه در مجاورت شهرک، این مجموعه را منحصر به فرد کرده و دسترسی به دو ایستگاه مترو و سه بزرگ‌راه به منظور دسترسی به شهر تهران، از خصوصیات این مجموعه می‌باشد.

 

بازدید از آسمان البرز آبان 99

بازدید از آسمان البرز آبان 99




بازدید از آسمان البرز آبان 99

بازدید از آسمان البرز آبان 99
بازدید از آسمان البرز آبان 99
بازدید از آسمان البرز آبان 99
بازدید از آسمان البرز آبان 99



 

۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۱۲