وبینار طرح «بازاریابی و فروش» شرکت گروه سرمایهگذاری مسکن به منظور هماهنگی لازم شرکتهای تابعه با برنامه و استژی هلدینگ در حوزه فروش و بازاریابی از سوی مدیر فروش گروه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی
شرکت گروه سرمایهگذاری مسکن، در این نشست که با حضور مدیران و کارشناسان فروش
هلدینگ و شرکتهای تابعه به صورت حضوری
برای شرکتهای مستقر در استان تهران و به صورت ارتباط تصویری با دیگر شرکتهای
گروه برگزار شد، برنامهها و سیاستهای گروه سرمایهگذاری مسکن در حوزه فروش و
بازاریابی از سوی «احمد هادیزاده» مدیر فروش گروه سرمایهگذاری مسکن ارایه شد.
وی در این نشست گفت: همانطور که در ابتدای راه برای
ساخت یک ساختمان با کیفیت به نقشه نیاز داریم، برای فروش موفق نیز یک نقشه راه
دقیق میتواند تیم فروش را به نتیجه قابل قبول نزدیک نماید که این نقشه راه همان «طرح
فروش» یا برنامه «بازاریابی و فروش» میباشد.
هادیزاده افزود: بر همین
اساس به منظور آمادگی برای اولین بازگشایی فروش در پروژههای ساختمانی گروه سرمایهگذاری
مسکن به تدوین و ارایه این طرح نیاز داریم و بهروزآوری آن در مراحل آتی و در حین
عملیات فروش میتواند انحرافات را به حداقل برساند و اثربخشی برنامه را در طول
اجرای آن تضمین کند.
مدیر فروش شرکت گروه
سرمایهگذاری مسکن درباره این دوره، ادامه داد: این نشست میبایست منجر به هماهنگی
با تمامی شرکتهای تابعه در خصوص تولید این سند مهم توسط متولیان فروش شرکتها شود
تا پیش از بازگشایی فروش، این سند به تأیید گروه سرمایهگذاری مسکن برسد تا از
طریق آن بتوان سیاستها و راهبردهای هلدینگ را در خصوص سبد سرمایه کل شرکتها و
واگذاری آن به مشتری برنامهریزی کرد.

