برگزاری وبینار طرح «بازاریابی و فروش» در هلدینگ

وبینار طرح «بازاریابی و فروش» شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به منظور هماهنگی لازم شرکت‌های تابعه با برنامه‌ و استژی هلدینگ در حوزه فروش و بازاریابی از سوی مدیر فروش گروه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در این نشست که با حضور مدیران و کارشناسان فروش هلدینگ و  شرکت‌های تابعه به صورت حضوری برای شرکت‌های مستقر در استان تهران و به صورت ارتباط تصویری با دیگر شرکت‌های گروه برگزار شد، برنامه‌ها و سیاست‌‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن در حوزه فروش و بازاریابی از سوی «احمد هادی‌زاده» مدیر فروش گروه سرمایه‌گذاری مسکن ارایه شد.

 وی در این نشست گفت: همان‌طور که در ابتدای راه برای ساخت یک ساختمان با کیفیت به نقشه نیاز داریم، برای فروش موفق نیز یک نقشه راه دقیق می­تواند تیم فروش را به نتیجه قابل قبول نزدیک نماید که این نقشه راه همان «طرح فروش» یا برنامه «بازاریابی و فروش» می­باشد.

هادی‌زاده افزود: بر همین اساس به منظور آمادگی برای اولین بازگشایی فروش در پروژه‌های ساختمانی گروه سرمایه‌گذاری مسکن به تدوین و ارایه این طرح نیاز داریم و به‌روزآوری آن در مراحل آتی و در حین عملیات فروش می­تواند انحرافات را به حداقل برساند و اثربخشی برنامه را در طول اجرای آن تضمین کند.

مدیر فروش شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن درباره این دوره، ادامه داد: این نشست می‌بایست منجر به هماهنگی با تمامی شرکت­های تابعه در خصوص تولید این سند مهم توسط متولیان فروش شرکت­ها شود تا پیش از بازگشایی فروش، این سند به تأیید گروه سرمایه‌گذاری مسکن برسد تا از طریق آن بتوان سیاست­ها و راهبردهای هلدینگ را در خصوص سبد سرمایه کل شرکت‌ها و واگذاری آن به مشتری برنامه­ریزی کرد.


وبینار طرح «بازاریابی و فروش در هلدینگ برگزار شد

وبینار طرح «بازاریابی و فروش در هلدینگ برگزار شد

وبینار طرح «بازاریابی و فروش در هلدینگ برگزار شد

۲۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۵۸