دکتر «روزبه ظهیری هاشمی» در نشست تشریح فرآیند پویش «ارتقای کیفیت» در گروه سرمایهگذاری مسکن از طریق پیادهسازی نظامنامه ابلاغ شده از سوی هلدینگ، تاکید کرد: کیفیت، شعار ما نیست، بلکه معرف شخصیت ماست.
به
گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایهگذاری مسکن، در این جلسه که با حضور دکتر «روزبه
ظهیری هاشمی» مدیرعامل گروه سرمایهگذاری مسکن، «سیدمسعود مروججهرمی» معاون
فناوری و مدیریت ساخت گروه و همچنین معاونان فنی و اجرایی شرکتهای تابعه، سرپرستان
شعب، مدیران دفتر فنی و برخی از مدیران پروژهها از طریق ارتباط تصویری و به صورت
غیرحضوری برگزار شد، مدیر ارزیابی فنی و اجرایی هلدینگ به تشریح فرآیند پویش «ارتقای
کیفیت» در گروه سرمایهگذاری مسکن از طریق پیادهسازی نظامنامه ابلاغ شده از سوی
هلدینگ، فرآیند کنترل کیفیت و دستورالعمل الزامهای ارزیابی کیفی پروژهها پرداخت.
دکتر
«روزبه ظهیری هاشمی» مدیرعامل گروه سرمایهگذاری مسکن پس از ارایه موضوعات تخصصی
در این جلسه در سخنان خود با تاکید بر اهمیت مضاعف بخش میانی هرم ارزیابی کیفی،
یعنی نقش معاونان فنی و اجرایی و فرآیند انجام فعالیتهای مربوط به حصول اطمینان
از کنترل کیفیت، گفت: یکی از مهمترین ماموریتها و رسالتهای گروه سرمایهگذاری
مسکن، تولید محصول با کیفیت برای مصرفکننده در عین حفظ بهای تمام شده مناسب و
زمان منطقی انجام فعالیت است و تمامی این فعالیتها در بطن این عبارت در حوزه فنی
و اجرایی گروه شکل گرفته است که «کیفیت، شعار ما نیست، بلکه معرف شخصیت ماست.»
بر
اساس این گزارش، «رضا خدادادییان» در ابتدای این نشست یکی از عناصر کلیدی در فرآیندهای پشتیبان زنجیره ارزش گروه سرمایهگذاری مسکن را کنترل کیفیت عنوان کرد و گفت: در راستای حصول اطمینان از ارایه محصولات با کیفیت به مشتریان نهایی گروه، اقدامات مورد نیاز در قالب این گروه فرآیندی تدوین و جاریسازی شده است.
وی با بیان اینکه کنترل کیفیت در گروه سرمایهگذاری مسکن در سه سطح مختلف انجام میپذیرد، افزود: کنترل کیفیت (QC) در محل کارگاهها از سوی
مدیر یا سرپرست کارگاه انجام میپذیرد و در یک سطح بالاتر، حصول اطمینان از اجرای
کنترل کیفیت (QA) بهوسیله معاونت فنی شرکتهای تابعه و در
بالاترین سطح، ارزیابی کیفیت توسط معاونت فنی هلدینگ انجام میگیرد.
خدادادییان
همچنین افزود: ضوابط و الزامهای کلیات مرتبط با نحوه تعیین تیمهای ارزیابی، برنامه زمانبندی بازدیدها، سطوح کیفی پروژهها، اقدامات
اصلاحی مورد نیاز در هر سطح، روند پیگیری و نحوه برگزاری جلسات دورهای و جمعبندی و نتیجهگیری ارزیابی کیفی در بازههای زمانی تعیین شده در قالب دستورالعمل مذکور تشریح شده است.

