به مناسبت روز حسابدار برگزار شد:

جلسه مدیرعامل با معاونان مالی شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن خواستار افزایش دقت و صحت گزارش‌گیری‌های مالی در مجامع، تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی و نقش‌آفرینی بیشتر تیم مالی به عنوان بازوی مدیرعامل در حوزه تامین منابع مالی شرکت‌ها شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، دکتر «روزبه ظهیری هاشمی» مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه دکتر «حنظله فندرسکی» معاون مالی و منابع انسانی هلدینگ، روز گذشته (شنبه، 15 آذر ماه 1399) به مناسبت روز حسابدار، در نشست مجازی با معاونان و مدیران مالی شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن حاضر شد.

مدیرعامل در این جلسه ضمن تبریک روز حسابدار، افزایش دقت و صحت گزارش‌گیری‌های مالی در مجامع، تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی و نقش‌آفرینی بیشتر تیم مالی به عنوان بازوی مدیرعامل در حوزه تامین و مدیریت منابع مالی از جمله در حوزه فروش، اخد تسهیلات و ... را خواستار شد.

همچنین مقرر شد موضوعات مطرح شده از سوی مدیرعامل در این نشست به عنوان شاخص ارزیابی عملکرد حوزه مدیریت و یا معاونان مالی ملاک قرار گیرد و بر این اساس، مدیر مالی یا معاون مالی برتر شرکت‌های تابعه شناسایی شده و در روز حسابدار سال آینده، به نفرات برتر جوایزی اهدا گردد.

گفتنی است؛ معاونان و مدیران شرکت‌های تابعه نیز در این نشست به بیان دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود درباره راه‌کارهای بهبود عملکرد حوزه مربوطه پرداختند که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری نسشت هم‌اندیشی فصلی معاونان و مدیران مالی شرکت‌ها اشاره کرد.

شایان ذکر است؛ نشست دیگری نیز در همین روز و به مناسبت گرامی‌داشت روز حسابدار با حضور دکتر «فندرسکی» معاون مالی و منابع انسانی گروه سرمایه‌گذاری مسکن با حسابداران شاغل در هلدینگ، شرکت پویا نوین پارس، شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن و همچنین پارس مسکن سامان برگزار شد.


جلسه با معاونان مالی آذر 99
جلسه با معاونان مالی آذر 99

۱۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۶:۰۰