ارزیابی کانسپت پیشنهادی پروژه‎ فاز 7 بعثت کرمان در کمیته معماری

کانسپت‌ معماری ارایه شده برای پروژه‌ «فاز 7 بعثت کرمان» در سی‌و‌پنجمین جلسه کمیته معماری شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، سی‌وپنجمین جلسه کمیته معماری با حضور دکتر «روزبه ظهیری‌هاشمی» مدیرعامل، «سیدمسعود مروج جهرمی» معاون توسعه فناوری و ساخت و چند تن از کارشناسان معماری گروه به همراه «امیر فرجامی» و «حمیدرضا سپهری» از برجسته‌ترین معماران کشور، روز دوشنبه اول دی ماه 1399 در محل دفتر جلسات مدیرعامل هلدینگ برگزار شد.

در این جلسه، مدیرعامل و معاونان شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب نیز به عنوان کارفرمای این پروژه به صورت «ویدیو کنفرانس» در جلسه حاضر و توضیحات مبسوطی از اقدامات انجام داده ارایه دادند.

پس از ارایه توضیحات مشاور طراح پروژه و ارزیابی اعضای کمیته، کلیات ایده طرح در بخش استقرار بناها و لکه‌گذاری سایت مورد تایید واقع شد ولی از لحاظ استراتژی طراحی نما و همچنین انطباق با جریان توجیه اقتصادی منطقه، مقرر گردید اصلاحاتی در دستور کار قرار گیرد و برای جلسه آتی، طرح جدید ارایه شود.

گفتنی است؛ پروژه مسکونی فاز 7 بعثت کرمان با مساحت 5200 مترمربع، زیربنای 15 هزار و 479 مترمربع در دو بلوک پنج طبقه روی پیلوت و شامل 88 واحد مسکونی است. این پروژه در زمین‌های متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب در شهر کرمان و در ادامه پروژه بعثت کرمان احداث خواهد شد.


کمیته معماری دیماه 99

۳ دی ۱۳۹۹ ۱۴:۱۹