بازدید مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن از پروژه «نگین» شهر ری

مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن در صدر هیئتی متشکل از شرکت‌های تامین سرمایه بانک مسکن و مسکن گستر، از مراحل پیشرفت پروژه مسکونی نگین شهر ری بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، «مصطفی ازگلی» مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن صبح امروز (دوشنبه، 8 دی ماه 1399) در صدر هیئتی متشکل از دکتر «بهرنگ اسدی» مدیرعامل و «کاوه دلسوز» مدیر تامین مالی شرکت تامین سرمایه بانک مسکن و « سیدامیرحسین رضوی» مدیرعامل شرکت عمرانی مسکن‌گستر به همراه دکتر «روزبه ظهیری‌هاشمی» مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، دکتر «حمیدرضا شیرزاد» معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار و مهندس «سیدمسعود مروج‌جهرمی» معاون فناوری و توسعه ساخت هلدینگ با حضور در محل پروژه مسکونی نگین شهر ری، از چگونگی و میزان پیشرفت عملیات اجرایی این مجتمع بازدید کرد.

«علی شاه‌حیدری» مدیرعامل و «امیر منتی» معاون فنی و اجرایی شرکت سرمایه‌گذرای مسکن تهران به عنوان شرکت سازنده پروژه «نگین» نیز این هیئت را همراهی کرده و توضیحات لازم درباره وضعیت و تکنولوژی به کار گرفته شده را ارایه کردند و در نشست پایانی بازدید نیز گزارش تفصیلی پیشرفت پروژه تشریح شد.

دکتر «روزبه ظهیری‌هاشمی» مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در نشست پایانی این بازدید، ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن و هیئت همراه در این پروژه، گفت: نسبت به حمایت و همراهی گروه مالی و شرکت تامین سرمایه بانک مسکن از این پروژه تشکر ویژه دارم و اگر تعامل و همکاری میان گروه مالی و گروه سرمایه‌گذاری مسکن وجود نداشت، پروژه نگین که در حدود دو سال متوقف باقی مانده بود، دچار تحول و پیشرفتی که در حال حاضر شاهد آن هستیم، نمی‌شد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اتمام این پروژه در موعد مقرر، ادامه داد: گروه سرمایه‌گذاری مسکن مصمم به عمل در قبال تعهدات خود و در این مسیر، نقش مهندس «شاه‌حیدری» و دیگر اعضای تیم شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران بسیار با اهمیت است.

بنا بر این گزارش، «مصطفی ازگلی» مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن نیز در این نشست با قدردانی از عملیات و پیشرفتی که در پروژه به‌وجود آمده است، گفت: تجربه به دست آمده در این پروژه در رابطه با تامین مالی با استفاده از ظرفیت صندوق زمین و ساختمان، با توجه به مصوبه‌های اخیر بانک مرکزی در زمینه صدور مجوزهای صندوق‌های اعتباری به بانک‌ها، الگوی بسیار مناسبی به‌شمار می‌رود و می‌تواند مبنای عمل آینده قرار گیرد و تکثیر شود.

وی با بیان این‌که ساخت و ساز در مناطق کم‌تر برخوردار و تلاش برای خانه‌دار کردن ساکنان این مناطق، حلاوت و شیرینی مضاعف دارد، افزود: باید مطالعات منسجمی با توجه به اراضی و فرصت‌های موجود اطراف پروژه نگین انجام گیرد تا بتوانیم الگوی این پروژه را در آن‌ها تکثیر کنیم و پس از اتمام عملیات احداث مجتمع نگین، با توجه به نقدینگی که پیش‌بینی می‌شود به‌وجود بیاید، زمین‌های مورد نظر خریداری شده و تمامی ادوات و ماشین‌آلات کارگاهی به پروژه‌های جدید منتقل شود.

مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن در پایان، خواستار برنامه‌ریزی دقیق به‌منظور اتمام پروژه در موعد مقرر و عبور از مسیرهای بحرانی آن شد و گفت: پیگیری موضوع انشعابات برق و گاز با توجه به تعداد واحدهای این مجتمع باید در اولویت اقدام مدیران شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران قرار گیرد تا بتوان با پایان یافتن عملیات عمرانی در کارگاه، مالکان واحدها بتوانند به سرعت و در کمال آرامش مستقر شده و احیاناً دچار سختی نشوند.   

گفتنی است؛ مجتمع مسکونی نگین شهر ری، از پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران است که در قالب صندوق زمین و ساختمان و در ۶ بلوک کناری ۶ طبقه، مشتمل بر 215 واحد و با زیربنای کل 34 هزار و 607 مترمربع در منطقه دولت‌آباد در دست اجرا می‌باشد.


بازدید ازگلی از نگین شهر ری

بازدید ازگلی از نگین شهر ری

بازدید ازگلی از نگین شهر ری

بازدید ازگلی از نگین شهر ری


بازدید ازگلی از نگین شهر ری
بازدید ازگلی از نگین شهر ری
بازدید ازگلی از نگین شهر ری
بازدید ازگلی از نگین شهر ری

۸ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۴۷