مجمع عمومی سالیانه شرکت «سرمایه‌گذاری مسکن تهران» برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه شرکت سهامی عام سرمایه‌گذاری مسکن تهران با نماد «ثتران» به منظور بررسی عملکرد هیئت‌مدیره در سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1399 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در ابتدای این مجمع که امروز (سه شنبه  16 دی‌ ماه 1399) با حضور  بیش از 54 درصد از سهامداران در محل سالن اجتماعات گروه سرمایه‌گذاری مسکن تشکیل شد، دکتر «روزبه ظهیری هاشمی» به عنوان رییس، دکتر «حنظله فندرسکی» به عنوان ناظر اول، دکتر «حمیدرضا شیرزاد» به عنوان ناظر دوم و «محمد حسین توکلزاده» به عنوان منشی انتخاب شدند.

در ادامه جلسه و پس از قرائت دستور جلسه از سوی منشی، «علی شاه حیدری» مدیرعامل شرکت به ارایه گزارش فعالیت یکساله هیئتمدیره پرداخت و پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی منتهی به 31 شهریور 1399 به تصویب سهامداران رسید.

در ادامه، سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی  اصلی و همچنین روزنامه کثیرالانتشار «دنیای اقتصاد» نیز برای درج آگهی‌های شرکت برای مدت زمان یک سال تعیین شد.

همچنین اعضای حقوقی هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران به مدت دو سال به شرح شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن، سرمایه‌گذاری مسکن البرز، مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن، پویا نوین پارس و شرکت پارس مسکن سامان تعیین گردیدند.


مجمع تهران
مجمع تهران
مجمع تهران


مجمع تهران
مجمع تهران

۱۶ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۴۵