برگزاری آیین گرامی‌داشت روز زن در شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن

برگزاری آیین گرامی‌داشت روز زن در شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن
آیین گرامی‌داشت مقام زن در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) با تجلیل از بانوان همکار هلدینگ سرمایه‌گذاری مسکن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، مراسم گرامی‌داشت روز زن در آستانه سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام(ص)، حضرت فاطمه‌الزهرا(س) با حضور دکتر «روزبه ظهیری‌هاشمی» مدیرعامل، دکتر «حمیدرضا شیرزاد» معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار، دکتر «حنظله فندرسکی» معاون مالی و منابع انسانی و مهندس «سیدمسعود مروج‌جهرمی» معاون فناوری و مدیریت ساخت هلدینگ برگزار و از بانوان همکار در شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن تجلیل شد.

دکتر «روزبه ظهیری‌هاشمی» در این آیین با تبریک این روز فرخنده، گفت: ایجاد هماهنگی و توازن میان وظایف اداری و همچنین وظایف نقش همسر و مادر بسیار سخت و دشوار بوده که شیوع ویروس کووید 19 و تعطیلی مدارس و مهدهای کودک در یک‌سال گذشته نیز بر مشکلات افزوده است. بنابراین، از تلاش شما در این راه که توانسته‌اید به بهترین نحو ممکن این امر را محقق نمایید، سپاس‌گزاری می‌کنم.

وی ایجاد روحیه مشارکتی مبتنی بر شیوه مدیریت مشارکتی را راه‌حل برون‌رفت از مشکلات برشمرد و افزود: از تیر ماه سال 1397 تاکنون با تلاش و همت تمامی کارکنان شرکت توانسته‌ایم مشکلات عدیده‌ای را پشت‌سر بگذاریم و اکنون مشاهده می‌کنیم که سازمان در حال حرکت به سوی پیشرفت و تعالی است؛ از این رو، از تلاش همه همکاران به‌ویژه همکاران خانم هلدینگ که بی‌شک نقش اثرگذاری در این موضوع داشته‌اند، قدردانی می‌کنم.

گفتنی است؛ بانوان همکار شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن نیز در این آیین ضمن قدردانی از مدیرعامل به دلیل ایجاد محیط شاداب، آرام و سالم به‌منظور انجام فعالیت‌های اداری، به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند و دکتر ظهیری‌هاشمی نیز در این رابطه دستوراتی صادر کرد.

شایان ذکر است؛ در این مراسم لوح سپاسی به همکاران خانم هلدینگ از سوی مدیرعامل اهدا شد که متن آن به شرح زیر است.

همکار محترم، سرکار خانم ..........................

سالروز میلاد حضرت فاطمه(س)، دخت گرامی رسول اکرم(ص) و روز بزرگداشت مقام زن، بهانه‌ای است تا ضمن عرض شاد باش و تبریک این روز عزیز، از زحمات و تلاش‌های مجدانه و بی‌دریغ شما در شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن قدردانی و تشکر نمایم.

از درگاه خداوند متعال، سلامتی و شادکامی روز افزون سرکار عالی را در کنار تمامی اعضای خانواده محترم آرزو دارم.

با سپاس فراوان

روزبه ظهیری‌هاشمی

مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن

۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۴۳