پیام نوروزی مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن

پیام نوروزی مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن
پیام دکتر روزبه ظهیری هاشمی، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰
یا مُقلِب القـُلوبِ و الابصـار
یا مـدبـراللیـــل و النهـــار
یا محول الحـول و الاحـوال
حول حالنا الی احسن الحال
بهار طبیعت از راه می‌رسد و صحنه جهان آیینه تمام نمای قدرت خداوندی می‌گردد. سال نو می‌شود، زمین نفسی دوباره می‌کشد، برگ‌ها به رنگ در می‌آیند و گل‌ها لبخند می‌زنند و پرنده‌ها نغمه شادی از سر می‌گیرند؛ در این رویش سبز دوباره.
با استعانت از آفریدگار جهان و به انگیزه رستاخیز طبیعت، فرا رسیدن بهاران شکوه‌مند را که هنگامه تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت است به کارکنان خانواده بزرگ گروه سرمایه‌گذاری مسکن صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همه همکاران عزیزم آرزوی سعادت و شادمانی دارم و امیدوارم خدایی که دل‌ها را دگرگون می‌کند، حال و احوال ما را به بهترین حال بگرداند و با بهره‌مندی از گنجینه ارزشمند هم‌دلی، صداقت، امانت‌داری و سخت کوشی موفق و سرفراز به سوی آینده بهتر برای ایران عزیزمان گام برداریم و روند توسعه فعالیت‌ها در گروه سرمایه‌گذاری مسکن را در سال 1400 به بهترین نحو ممکن تداوم بخشیم.
 
در سالی که گذشت، در وهله نخست با لطف خداوند و سپس با تلاش مضاعف و شبانه‌روزی مدیران و کارکنان گروه سرمایه‌گذاری مسکن شاهد رویش جوانه های پویشی بودیم که در سال 97 با هدف آغاز "فصل نو" گام در آن نهاده بودیم. کسب افتخارات و دستاوردهای درخشانی از جمله: ثبت رکورد جدید در سودآوری در دوران فعالیت 30 ساله شرکت، شکستن حد مقاومت تولید نسبت به متوسط فعالیت 5 سال اخیر با عبور از مرز تولید سالیانه‌ی 200 هزار مترمربع با وجود همه‌گیری ویروس کرونا، تلاطم‌های بازار و کاهش فعالیت گروه در سنوات گذشته که نویدبخش افزایش تولید در سال‌های آتی است، ارتقای سطح فعالیت مجموعه از طریق توسعه سبد پروژه‌ها با عبور از 1,500,000 مترمربع و تثبیت آن در حد مقیاس اقتصادی گروه، بخشی از نتایج این مشارکت جمعی بوده است.
اکنون و در آستانه ورود به صده جدید، با استعانت از حمایت همیشگی یگانه قاضی و به پیشتوانه دعای خیر همه کسانی که به واسطه این شهامت و جسارت شما عزیزان در توسعه فعالیت ها در سخت ترین شرایط اقتصادی کشور بر سر خوان یگانه رزاق نشسته اند، بر خود فرض داریم تا این راه را استوار تر از همیشه پیموده و ثمره شیرین این فصل نو را در کام همه ذینفعان به نظاره بنشینیم. با این امید که به سهم خود گامی هر چند کوچک در راستای اعتلای نام میهن عزیزمان و توسعه رفاه و رشد اقتصادی آن برداشته باشیم. 
از خداوند متعال توفیقات روز افزون شما را در مسیر خدمت‌گزاری به مردم ایران زمین خواستارم.
 
روزبه ظهیری‌هاشمی
مدیرعامل
 
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۵۹