نماد معاملاتی «ثجنوب» درج شد

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب با نماد معاملاتی «ثجنوب» به عنوان دویست و چهل و یکمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌‌گذاری مسکن، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و چهل و یکمین نماد معاملاتی(یکصد و چهل و پنجمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

این شرکت که در تاریخ 16آذرماه 1399 پذیرش و در روز 14 فروردین‌ماه 1400 نزد سارمان بورس اوراق بهادار ثبت شده، با نماد معاملاتی "ثجنوب" در گروه انبوه‌سازی، املاک و مستغلات، زیر گروه، املاک و مستغلات با ملک خود یا لیزینگ شده با کد 7010روی تابلوی فرابورس ایران نشسته است.

شایان ذکر است امیدنامه شرکت در بخش اوراق بهادار پذیرفته شده قابل مشاهده می‌باشد.

گفتنی است شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب (سهامی عام) فعالیت خود را در سال 1369 آغاز نمود و به پشتوانه نیروهای متخصص و کارآمد، معماران، طراحان و مشاوران توانمند، مصالح مصرفی باکیفیت، تطابق عملیات با الزامات و استانداردها و عرضه مسکن و خدمات پس از فروش مناسب، در زمره شرکت های شناخته شده و خوش‌نام در حوزه ساخت مسکن قرار گرفته است. ایجاد فضای با کیفیت و چشم نواز، بهبود منظر شهری، ارتقای کیفیت معماری، توجه به کیفیت مصالح و اجرا، زمانبندی مناسب اجرا، پاسخگویی به نیاز مشتریان، درک منافع متقابل ذی‌نفعان، رعایت اصول اخلاقی و توسعه پایدار از جمله اهداف و برنامه‌های مدنظر شرکت می‌باشد. در راستای تحقق اهداف و خط‌مشی‌ها، شرکت اقدام به خلق ایده‌های معماری، تفکر سیستمی، مدیریت دانش و توجه به مفهوم شهروند شرکتی نموده است. چراکه هدف والای شرکت به‌عنوان عضوی از جامعه، حفظ منافع گروه‌های مختلف ذی‌نفع و در نهایت عرضه مسکن خوب برای زندگی زیباتر می باشد.

۱۷ فروردین ۱۴۰۰ ۱۰:۲۰