وزیر مسکن: طرح مسکن مهر بهترین راه خانه دار شدن جوانان است

به گزارش خبرنگار ایرنا، " علی نیکزاد " عصر سه شنبه در آیین افتتاح یکهزار و دو واحد مسکونی طرح مهر در شهر جدید هشتگرد ساوجبلاغ افزود: هر جوان ایرانی با 70 میلیون ریال سرمایه گذاری شخصی و استفاده از تسهیلات 200 میلیون ریالی در قالب طرح مسکن مهر می تواند مالک یک واحد 75 متری شود.

ه گزارش خبرنگار ایرنا، " علی نیکزاد " عصر سه شنبه در آیین افتتاح یکهزار و دو واحد مسکونی طرح مهر در شهر جدید هشتگرد ساوجبلاغ افزود: هر جوان ایرانی با 70 میلیون ریال سرمایه گذاری شخصی و استفاده از تسهیلات 200 میلیون ریالی در قالب طرح مسکن مهر می تواند مالک یک واحد 75 متری شود.
وی ادامه داد: تامین مسکن نقش مهمی در تحکیم بنیاد خانواده دارد و نشاط ، شادابی ، آسایش روحی و روانی جامعه را فراهم می سازد.
وزیر مسکن ،‌ با اشاره به اینکه مسکن در ایجاد انگیزه ازدواج در جوانان تاثیرگذار است، اضافه کرد:‌ دولت خدمتگزار درصورت مشارکت والدین می تواند در راستای تغییر سنت ازدواج از حالت تجملاتی و رقابتی به سوی جشن های آسان و بی آلایش حرکت کند.
نیکزاد اظهار داشت: اکنون یک میلیون مسکن در نقاط مختلف کشور لازم است و این مهم با مشارکت شش هزار انبوه ساز سازماندهی شده در طرح مسکن مهر کاری شدنی است.
وی افزود: تحقق این امر به شرط توجه کامل مردم به سه محور ، تعیین قیمت مشخص مسکن ، مراحل آماده سازی ساخت و زمان اجرایی مسکن بستگی دارد.
نیکزاد ، از جمله اقدامات دولت دهم در بخش مسکن طی پنج ماه گذشته را افزایش تسهیلات بانکی مسکن از 7/5 به 10 میلیون تومان ، 15 به 20 و 15 به 25 میلیون تومان ، کاهش قیمت مصالح ساختمانی ، نظارت و رعایت نکات ایمنی و استاندارد در مراحل ساخت ، همچنین آموزش تخصصی کارگران فعال در امور ساختمانی و ارتقای سطح کیفی مراحل ساخت عنوان کرد.
در سفر وزیر مسکن و شهرسازی به شهر جدید هشتگرد ، کلنگ ساخت 820 واحد مسکونی صنعتی ساز مهر ، مسجد حضرت امیرالمومنین (ع ) در قالب مصوبات سفر ریاست جمهوری و کلینیک تخصصی درمانی خیری در مساحت دو هزار متر مربع با اعتبار 50 میلیارد ریال به زمین زده شد.
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4
۲۱ بهمن ۱۳۸۸ ۱۴:۵۶
http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=954086 |