بازدید مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن از پروژه‌های شرکت زاینده‌رود

بازدید مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن از پروژه‌های شرکت زاینده‌رود
مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه معاونان هلدینگ از پروژه‌های در دست ساخت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه‌گذاری مسکن، دکتر «یاسر امامی» روز گذشته (سه‌شنبه، اول تیر ماه 1400) در صدر هیئتی متشکل از دکتر «حنظله فندرسکی» معاون مالی و منابع انسانی، دکتر «حمیدرضا شیرزاد» معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار، مهندس «وحید بهرامیان» سرپرست معاونت فناوری و مدیریت ساخت و «شاهین صفایی» مدیر طرح و برنامه هلدینگ با حضور در اصفهان، از کارگاه‌های پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود شامل پروژه‌های، 48 واحدی باوان (باغ‌جنت)، 90 واحدی موژان (گل‌نرگس) و مجتمع تجاری فیروزه، دیدن کردند.

مهندس «علی مدرس‌هاشمی» مدیرعامل و معاونان شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود نیز در این بازدید، دکتر امامی و هیئت هلدینگ را همراهی کرده و توضیحات لازم را ارایه دادند.

دکتر امامی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در نشست بررسی فعالیت شرکت زاینده‌رود و دیدار با هیئت‌مدیره شرکت، شرکت زاینده‌رود را یک نهاد اقتصادی فعال برشمرد و گفت: ماموریت هلدینگ سرمایه‌گذاری مسکن، تسهیل فرآیندهای کاری شرکت‌های تابعه، از جمله شرکت زاینده‌رود است و ما همیشه از این شرکت انرژی مثبت دریافت می‌کنیم و امید داریم این شرکت با گسترش فعالیت‌های خود در کنار ارتقای برند خود در منطقه، همراه با افزایش سودآوری مجموعه، منافع سهام‌داران خود را بیش از پیش تامین کند.

وی در ادامه تاکید کرد: در شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن و به‌ویژه شرکت زاینده‌رود، در سال‌های گذشته قدم‌های بزرگی در راستای ارتقای بهره‌وری و افزایش فعالیت‌های تولیدی برداشته شده است که موجب شده است شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن در بسیاری از استان‌های کشور، تبدیل به شرکت‌های سرآمد حوزه فعالیت ساختمانی شده‌اند که این امر حاصل تلاش هیئت‌مدیره، مدیران و کارکنان شرکت‌ها است.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، پروژه باوان (باغ‌جنت) را به عنوان یک پروژه سودآور عنوان کرد و افزود: سیاست شرکت زاینده‌رود برای ادامه فعالیت باید، گسترش و افزایش پروژه‌های هم‌رده پروژه باوان باشد تا بتواند سودآوری خود را افزایش دهد.

دکتر امامی، کسب‌وکار مرتبط با صنعت ساختمان را یک سیستم اقتصادی زنده و داینامیک توصیف و اضافه کرد: صنعت ساختمان متفاوت از تمام صنایع است و به دلیل وابستگی و پیوستگی به دیگر صنایع، شرکت‌های ساختمانی باید تحلیل‌های اقتصادی و fs مربوط به پروژه‌های در دست ساخت را به صورت مداوم مورد بازنگری قرار دهند تا بهترین نتیجه نصیب شرکت و سهام‌داران شود.

وی ساز و کار پایش و فرآیندهای کنترلی موجود را در رویه کاری هلدینگ گروه سرمایه‌گذاری مسکن را لازم و ضروری برشمرد، اما تاکید کرد: باید تدابیری اندیشیده شود تا این فرآیندهای کنترلی، تسهیل‌ و تسریع شوند تا در امور شرکت‌ها، تاخیر و خللی وارد نشود.

بر اساس این گزارش، «حسن کاظم‌پور دهکردی» رییس هیئتمدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود در این نشست ضمن خیرمقدم به دکتر امامی و هیئت‌همراه، گفت: امیدواریم که نظم و نظام موجود در پروژه‌های در دست اقدام شرکت رضایت‌بخش بوده باشد. البته انتظار داریم تا با حضور مدیرعامل جدید در هلدینگ، این شرکت بتواند با اتکا به شرکت‌های تابعه همانند دوران گذشته، در بخش مسکن تحول ایجاد کند.

بنا بر این گزارش، مهندس «علی مدرس‌هاشمی» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود نیز در این دیدار گفت: ظرفیت و استعداد تولید شرکت زاینده‌رود، بسیار بیشتر از آن‌چه که در حال حاضر محقق شده، است و برای جلوگیری از کاهش سود شرکت، تعریف پروژه‌های جدید به صورت جدی در دستور کار شرکت قرار دارد؛ از این رو، درخواست داریم تا کمیته‌های تصمیم‌گیر و کنترلی هلدینگ سرمایه‌گذاری مسکن به دلیل شرایط متفاوت فعالیت اقتصادی در اصفهان، نگاه ویژه‌ای به پیشنهادهای ارایه شده داشته باشند و ما را در این مسیر یاری کنند.

همچنین، «محمد نورصالحی» مشاور هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود که در انتخابات 28 خرداد نیز به عنوان منتخب و عضو جدید شورای شهر از سوی شهروندان اصفهانی رای اعتماد گرفته است، در این نشست تاکید کرد: گروه سرمایه‌گذاری مسکن باید از شرکت زاینده‌رود، مطالبه تعریف پروژه داشته باشد و البته در جریان پیشرفت و تکمیل آن‌ها، شرکت را کمک کند تا بتواند برند و خوشنامی سرمایه‌گذاری مسکن در اصفهان حفظ شود.

وی با اشاره به لزوم وجود پروژه‌های برندساز مانند زیتون، فرشته یزد، باوان (باغ‌جنت) و ... در سبد پروژه‌های شرکت زاینده‌رود، افزود: ترکیب مناسبی از پروژه‌های سودآور و متوسط، می‌تواند منافع سهام‌داران شرکت را تضمین کند؛ چراکه مصرف‌کنندگان و خریداران واحدهای مسکونی تولیدی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن از کیفیت مناسب و بالاتر آن‌ها از دیگر پروژه‌های مسکونی، به صورت کامل اطلاع دارند؛ بنابراین ضروری است که این ویژگی و تمایز، حفظ شود.   

گفتنی است؛ دیدار با «حسن نوروزی» مدیر شعب استان اصفهان بانک مسکن به همراه دکتر فندرسکی، معاون مالی و منابع انسانی هلدینگ، رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود و مذاکره درباره افزایش همکاری‌ها و همچنین تامین مالی و تسریع دریافت تسهیلات ساخت برای پروژه‌های شرکت زاینده‌رود، بخش دیگری از برنامه سفر یک روزه دکتر امامی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به اصفهان بود.

شایان ذکر است پروژه مسکونی باوان (باغ جنت) اصفهان  با مساحت 3474 متر مربع و زیر بنای کل 16420 متر مربع دارای 48 واحد مسکونی  می‌باشد که در نزدیکی سی و سه پل در شهر اصفهان قرار دارد. پروژه موژان (گل نرگس) در اصفهان نیز با مساحت 4260 متر مربع با زیر بنای کل 17243 مترمربع دارای 90 واحد مسکونی است که در اراضی ارتش در جنوب شهر اصفهان واقع شده است. همچنین پروژه تجاری فیروزه اصفهان نیز با مساحت 2357 متر مربع و زیر بنای کل 16778 متر مربع دارای 70 واحد تجاری است این پروژه در ابتدای خیابان چهار باغ بالا در اصفهان در حال احداث می‌باشد.


بازدید مدیرعامل از اصفهان خرداد 1400
بازدید مدیرعامل از اصفهان خرداد 1400
بازدید مدیرعامل از اصفهان خرداد 1400
بازدید مدیرعامل از اصفهان خرداد 1400
بازدید مدیرعامل از اصفهان خرداد 1400
بازدید مدیرعامل از اصفهان خرداد 1400

۲ تیر ۱۴۰۰ ۱۵:۱۲