امضای قرارداد ثشرق برای ساخت 1000 واحد مسکونی در مشهد

امضای قرارداد ثشرق برای ساخت 1000 واحد مسکونی در مشهد
قرارداد پروژه مشارکت در ساخت یکهزار واحد مسکونی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌شرق(ثشرق) با آستان قدس رضوی امضا شد.

به گزارش روابط عمومی  شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق، پس از مذاکرات بلندمدت و فشرده میان شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌شرق(ثشرق) با مسئولان آستان قدس رضوی، سرانجام قرارداد مشارکت ساخت 1000 واحد مسکونی در مشهد توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌شرق در آبان ماه 1400 امضا گردید.

این پروژه در زمین متعلق به آستان قدس رضوی به مساحت 4.8 هکتار و با برآورد 20 هزار میلیارد ریال در یکی از مناطق مرغوب شهر مشهد واقع در ضلع شمال‌شرق میدان فردوسی با سرمایه‌گذاری و ساخت توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌شرق احداث خواهد شد.

گفتنی است این پروژه در امتداد مسیر تاریخی توس به حرم مطهر در راستای خیابان غرب به شرق مسیر مستقیمی به حرم مطهر واقع گردیده است. همچنین در مجاورت این پروژه  امکان بهره‌مندی از ایستگاه خط 3 متروی شهری و اتوبوس های BRT  موجب تسهیل در سفرهای درون شهری ساکنین را فراهم خواهد کرد. از دیگرمزیت‌های این زمین، نزدیکی به میدان جانباز، یکی از مراکز مهم تجاری شهر مشهد است که وجود مجتمع تجاری اداری پاژ، بازار کوه نور، مشهد مال در محدوده این پروژه از نقاط قوت این محدوده از شهر محسوب می‌گردد.

همچنین در طراحی شهری میدان فردوسی یکی از پرپتانسیل ترین نقاط شهری محسوب می شود که عرصه های مستعدی با مالیکت آستان قدس رضوی برای احداث ساختمان‌های بلندمرتبه با کاربری‌های متنوع می‌باشد.

در این پروژه نیز سعی خواهد شد آپارتمان‌هایی با متراژ مختلف و مناسب برای هرگونه نیاز زندگی متقضیان احداث گردد. همچنین شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌شرق در نظردارد به لحاظ بالابردن کیفیت و اثر‌گذاری و نقش این پروژه در فضای شهری محدوده از بهترین طراح معاصر کشور بهره گرفته شود تا به عنوان یک اثر ماندگار و اثرگذار در معماری محدوده خود ایفای نقش نماید.


زمین  1000 واحدی مشهد با آستان قدس
زمین  1000 واحدی مشهد با آستان قدس

 

۹ آبان ۱۴۰۰ ۱۵:۰۱