قدردانی از پرسنل متخصص شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند

قدردانی از پرسنل متخصص شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند
در راستای اهتمام به اجرای سیستم همبندی مناسب و بهینه در پروژه سپیدار شهر قم که موجب حفظ جان و امنیت کارکنان این پروژه شده است، از «احمد لطفی» پرسنل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، اگر مجموعهای بخواهد در فضای رقابتی موجود در بازار، از خود صیانت نموده و شاخص‌های اقتصادی را افزایش دهد، می‌بایست برنامه‌ای برای ارتقای کیفی محصولات خود داشته باشد به‌گونه‌ای که توسعه نشان تجاری و افزایش راندمان اقتصادی را به ارمغان بیاورد.

از این رو، شناسایی، قدردانی و انتقال دانش همکاران موثر در طرح و ساخت با کیفیت پروژه‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن از استراتژی‌های اصلی شرکت در راستای ارتقای کیفیت به‌شمار می‌رود که از سوی معاونت فناوری و مدیریت ساخت هلدینگ پیگیری می‌شود.

به همین منظور، مهندس «وحید بهرامیان» معاون فناوری و مدیریت ساخت شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در آبان ماه 1400 از مهندس «احمد لطفی» مسئول بخش تاسیسات برقی شرکت سرمایه‌ گذاری مسکن الوند به دلیل اهتمام نسبت به اجرای سیستم همبندی مناسب و بهینه در پروژه سپیدار شهر قم که موجب حفظ جان و امنیت سایر همکاران پروژه شده است، قدردانی و تشکر به عمل آورد و لوح سپاس از سوی «حمیدرضا زمرد»  مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند به وی اهدا شد.

متن لوح سپاس بدین شرح است:

جناب آقای مهندس احمد لطفی

با سلام و احترام،

بدین‌وسیله با اهدای این لوح، از بذل تلاش‌های صادقانه و مجدانه جنابعالی در راه تعالی جایگاه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن و ارتقای سطح ایمنی پروژه‌ها به‌واسطه انجلم حرفه‌ای و ماهرانه سیستم همبندی پروژه سپیدار قم، تقدیر می‌گردد.

شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن قدردان همت والایتان بوده، توفیق و عزت پایدار توام با صحت و سلامت و روزگاری خوس همراه با سعادت را از درگاه ایزد منان برای شما آرزومند است.

وحید بهرامیان

معاون فناوری و مدیریت ساخت

شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن


3
2

۱۷ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۲۹