بازدید عضو هیئت مدیره بانک مسکن از پروژه ستاره کیش

عضو هیئت‌مدیره و معاون امور شعب و بازاریابی بانک مسکن با حضور در محل پروژه ستاره کیش از نزدیک در جریان پیشرفت قطعات مختلف این پروژه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، دکتر «محسن فاضلیان» عضو هیئت‌مدیره و معاون امور شعب و بازاریابی بانک مسکن از قطعات بلندمرتبه پروژه 2000 واحدی ستاره در جزیره کیش بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که روز پنجشنبه، 11 آذر ماه 1400 انجام شد، دکتر «یاسر امامی» مدیرعامل و معاونان شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، دکتر فاضلیان را همراهی کردند و توضیحات مبسوطی از پیشرفت عملیات اجرایی تمامی قطعات در حال احداث این پروژه بزرگ ارایه شد و عضو هیئت‌مدیره بانک مسکن نیز ضمن قدردانی از مدیران مرتبط با احداث پروژه زیبای ستاره کیش،  نقطه نظرات خود را نیز جهت ادامه فعالیت و در نهایت کسب رضایت مشتریان و خریداران این پروژه‌ها ارایه نمود.

گفتنی است؛ از ویژگی‌های پروژه ستاره کیش می‌توان به معماری مدرن با تاکید بر اقلیم منطقه، طراحی سازه با بهره‌گیری از بالاترین استانداردها، مدرن‌ترین امکانات، چشم‌انداز زیبا به مرکز جزیره و دریا و فضاهای تفریحی و ورزشی برای گذراندن اوقات فراغت اشاره کرد. بخش بلندمرتبه این پروژه به‌واسطه استفاده از ویژگی‌های طراحی به عنوان یکی از سازه‌های برتر کشور انتخاب شده است.



بازدید
بازدید
بازدید
بازدید
بازدید  

۱۴ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۵۹