بازدید مدیران ارشد بانک مسکن از پروژه تجاری فیروزه اصفهان

مدیران ارشد بانک مسکن با حضور در محل پروژه فیروزه اصفهان در جریان پیشرفت این پروژه تجاری قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به نقل از روابط عمومی شرکت زاینده‌رود، «جعفر آقا مولایی» و «محسن فاضلیان» از اعضای هیئت‌مدیره بانک مسکن به همراه تعدادی از مدیران ارشد این بانک، روز گذشته (یکشنبه 14 آذر ماه سال 1400) با حضور در محل پروژه تجاری مرکز خرید فیروزه ضمن بازدید از این پروژه در جریان پیشرفت کار قرار گرفتند.

در این بازدید، مهندس «علی مدرس‌هاشمی» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود توضیحاتی از مشخصات و مراحل اجرایی این پروژه ارایه کرد.

گفتنی است؛ پروژه تجاری مرکز خرید فیروزه در ابتدای چهار باغ بالا اصفهان و در نزدیکی پل تاریخی سی‌وسه پل واقع شده است. در ساخت این پروژه حفظ ارزش‌های سنتی معماری ایرانی و برآوردن نیازهای روز شهروندان و گردشگران، در دسترس بودن و برخورداری از امکانات رفاهی و تفریحی مناسب از دغدغه‌های طراحی این مجتمع بوده است. در طراحی و اجرای این مرکز خرید از المان‌های معماری سنتی اصفهان یعنی کاشی‌های فیروزه‌ای استفاده شده است. همچنین سقف سازه به نحوی طراحی شده که ضمن ایجاد فضایی مدرن مطابق نیازهای روز شهری، تداعی کننده گنبدهای فیروزه‌ای اصفهان باشد. وجود پله‌های برقی، آسانسور و راه‌پله‌های متعدد و قوس‌های ویدها و راهروهای مجتمع که با استاندارد‌های روز دنیا جانمایی شده‌اند، گردش در مجموعه را به امری لذت بخش و سرگرم کننده برای بازدید کنندگان تبدیل کرده است. همچنین وجود رستوران با سالن پذیرایی بیش از 1000 مترمربع و فودکورت با بالکن مشرف به منظره سی‌وسه پل و رودخانه و حاشیه سبز اطراف زاینده‌رود برای مشتریان تجربه‌ای بی‌نظیر فراهم آورده است.


بازدید از فیروزه آذر 1400
بازدید از فیروزه آذر 1400
بازدید از فیروزه آذر 1400

۱۵ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۳۶