در پیام دکتر امامی به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی تاکید شد؛

اهتمام گروه سرمایه‌گذاری مسکن برای ساخت مسکن ایمن و با کیفیت

اهتمام گروه سرمایه‌گذاری مسکن برای ساخت مسکن ایمن و با کیفیت
مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به مناسبت فرا رسیدن پنجم دی ماه، روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، پیامی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، متن پیام دکتر «یاسر امامی» به این شرح است: 

 

به نام یگانه معمار هستی

سال‌روز زلزله غم‌بار بم که یادآور تلخ‌ترین روزهای ملت ایران است با هدف جلب نظر و توجه عمومی به مخاطرات و اثرات حوادثی چون زلزله و ضرورت اقدامات پیش‌گیرانه و کاستن از خرابی‌های ناشی از آن بنا بر تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی، «روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی» نام‌گذاری شده است.

از آنجا که ایران یکی از مناطق زلزله خیز جهان بوده و زلزله‌های ویران‌گر بسیاری را تجربه کرده و خسارت‌های انسانی و مالی بسیاری را متحمل شده است، بایستی توجه به این بلای طبیعی و الزامات پیشگیرانه از خسارت زیاد یکی از اصلی‌ترین اهداف شرکت‌های فعال در حوزه ساخت و ساز باشد.

شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همین منظور با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی پروژه‌ها و رعایت استانداردهای نظام مهندسی و سخت‌گیری در رعایت استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد و رعایت دقیق مقررات و همچنین بهره‌مندی از فن‌آوری و تکنولوژی‌های نوین نسبت به سبک‌سازی و مقاوم‌سازی در تمامی پروژه‌ها، تلاش خود را برای به حداقل رساندن خسارت در هنگام بروز زلزله به انجام می‌رساند.

در پایان، با گرامی داشت یاد و خاطره هموطنان درگذشته در زلزله بم، بار دیگر به نمایندگی از گروه سرمایه‌گذاری مسکن، اهتمام خود را به ساخت مسکنی ایمن با کیفیتی مطلوب اعلام و از همه همکارانم برای تلاش در این راستا صمیمانه قدردانی و تشکر می‌نمایم.
 
یاسر امامی
مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره
 
۵ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۲۰