وزیر مسکن: علاقه ای به ارتباط خاص با یک تعداد رسانه نداریم

تهران - وزیر مسکن و شهرسازی دولت دهم در دومین نشست مطبوعاتی در تهران در پاسخ به انتقادهای خبرنگاران گفت: علاقه ای به ارتباط با یک تعداد رسانه خاص نداریم و امیدواریم عدالت رعایت شود.
** علی نیکزاد در آخرین نشست خبری در سال 1388 همچون همیشه راس زمان مقرر در جمع خبرنگاران حاضر شد و خبر خوش سال 89 وزارت مسکن را سود تسهیلات طرح مهر برمبنای قرض الحسنه اعلام کرد.
** وزیر مسکن و شهرسازی دولت دهم که در آستانه بهار 45 سالگی خود قرار دارد، گفت:
طی شش ماه ماموریت در مسئولیت این وزارتخانه هفت سفر استانی به همراه هیات دولت رفته ام و به 30 استان کشور نیز سفرهای کاری داشته ام.
** هنگامی که یکی از خبرنگاران در کنار وزیر ، صندلی برای نشستن یافت ، یکی از همکاران روابط عمومی وزارت مسکن او را به محل دیگری هدایت کرد که نیکزاد سخنان خود را قطع و اظهار داشت: اجازه بدهید در همین جا بنشیند.
** وزیر مسکن و شهرسازی از ساعت 11/10 به ارایه توضیحات به خبرنگاران پرداخت و پس از 15 دقیقه گفت تا زمان اذان پاسخگوی اصحاب قلم و رسانه هستم، اما این زمان تا
30/12 به طول انجامیدو از این زمان به بعد پرسشهای اختصاصی خبرنگاران مطرح شد.
** به اعتقاد نیکزاد نیاز انباشته شده مسکن کشور یک میلیون و 500 هزار واحد مسکونی نیست و عدد یک میلیون و 200 هزار واحد مسکونی رقم درست آن محسوب می شود و با
تحقق این رقم در نهایت یک سال از نیاز انباشته گذشته عقب هستیم.
** وزیر مسکن و شهرسازی در این نشست اظهار داشت: چرا انبوه سازان با وجود اینکه چند صد هزار واحد مسکونی آماده دارند حاضر نیستند با نرخ سود 30 درصد هم آنها را واگذار کنند.
** نیکزاد در خصوص طرحهایی که در دولت های پیشین مطرح شده و از سوی وی دنبال نمی شود، گفت: این طرحها را یا اعتقاد به آن ندارم و یا در خصوص آنها توجیه نشده ام و از آنها نمی توانم دفاع کنم.
** حدود 35 خبرنگار و عکاس در این نشست حاضر بودند که افزون بر 20 تن آنها توانستند بیش از یک سئوال خود را مطرح سازند.
۲۶ اسفند ۱۳۸۸ ۱۴:۳۶
irna |