مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن:

صنعتی‌سازی، موثرترین روش حل مشکلات حوزه مسکن است

مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن در بازدید از پروژه‌های بلندمرتبه ستاره متعلق به شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن جنوب در کیش گفت: توسعه صنعتی‌سازی ساختمان، موثرترین روش حل مشکات مسکن در کشور است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به نقل از روابط عمومی شرکت جنوب، دکتر «محمدرضا جواهری» در بازدید از پروژه‌های در حال ساخت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در جزیره کیش با حضور در پروژه ستاره، در جریان وضعیت عملیات اجرایی این پروژه قرار گرفت.

وی در ادامه این بازدید با اشاره به لزوم تسریع سرعت عملیات اجرای پروژه‌ها تأکید کرد: گروه مالی و بانک مسکن رسالت اصلی خود را خدمت به مردم می‌داند و در این راستا تلاش می‌کنیم تا در کنار حفظ کیفیت پروژه‌ها ســرعت ساخت را نیز افزایش دهیم.

مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن افزود: یکی از موثرترین راه‌های حل مشکل مسکن در کشور حرکت در ریل صنعتی سازی ساختمان است.

وی ادامه داد: صنعتی‌سازی به دلیل تولید پیشرفته مکانیزه و فرآیند نصب ساده، می‌تواند موجب تکمیل سریع پروژه‌ها شود. علاوه بر این، در فرآیند تولید صنعتی از آنجا که برخی از مراحل تولید در کارخانه و به صورت موازی انجام می‌شود، نیازی به رعایت سلسله زنجیره‌های تولیدی در ساخت ساختمان نیست.

در ادامه این بازدید جلسه‌هایی با حضور«پورزادی» معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد که در این جلسه طرح احداث مسکن‌های استیجاری برای اقشار مختلف جزیره کیش در زمینی به وسعت 20  هکتار و در حدود 3 هزار واحد مسکونی مطرح شد که جواهری ابراز امیدواری کرد پس از بررسی‌های لازم، گروه مالی بانک مسکن هم در این طرح مشارکت کند.


دکتر محمود شایان
دکتر محمود شایان

گروه مالی
گروه مالی

۲۹ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۵۶