برگزاری آیین گرامی‌داشت روز زن در شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن

برگزاری آیین گرامی‌داشت روز زن در شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن
آیین گرامی‌داشت مقام زن در سالروز ولادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) با تجلیل از بانوان همکار هلدینگ سرمایه‌گذاری مسکن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، مراسم گرامی‌داشت روز زن در سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام(ص)، حضرت فاطمه‌الزهرا(س) با حضور دکتر «یاسر امامی» مدیرعامل، معاونان و چند تن از مدیران در سالن اجتماعات هلدینگ برگزار و از بانوان همکار در شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن تجلیل شد.

دکتر «یاسر امامی» در این آیین با تبریک این روز فرخنده، گفت: حضرت فاطمه (س) الگوی یک بانوی نمونه است و بانوان ما نیز با تاسی به این بانو در تمامی شئونات زندگی موفق خواهند بود.

وی در ادامه ضمن اشاره به جایگاه مهم بانوان در اعتلای شرکت بیان داشت: اکثر بانوان شاغل در گروه سرمایه‌گذاری مسکن ضمن ایفای نقش مادری و  همسری  با تلاش مضاعف خود نیز در موفقیت‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن سهم ارزنده‌ای دارند و امروز یک بها‌نه است برای این‌که بگوییم وجود شما برکت و ارزش آفرین است و از ان‌شاءالله در پناه خداوند در آرامش باشید.  

گفتنی است؛ بانوان همکار شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن نیز در این آیین ضمن قدردانی از مدیرعامل به دلیل ایجاد محیطی آرام و سالم به‌منظور انجام فعالیت‌های اداری، به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند و دکتر امامی نیز در این رابطه دستوراتی صادر کرد.

شایان ذکر است؛ در این مراسم لوح سپاسی به همکاران خانم هلدینگ از سوی مدیرعامل اهدا شد که متن آن به شرح زیر است.

همکار محترم، سرکار خانم ..........................

در بزم میلاد مسعود یگانه‌دخت احمد(ص) که یکتا گوهری ز بحر سرمد است، دایره دلدادگی و مستانگی کوثر، نقش تجلی زده و عالم گلشن و دیدگان همگان روشن گشته است.

روز گرامی‌داشت مقام زن و مادر در هر سال، فرصتی است که از زحمات شما قدردانی نموده و هدیه‌ای را به همراه صمیمانه‌ترین سپاس‌ها و دعای خیر تقدیمتان نماییم.

با امید اینکه با سرافرازی و عزت، رهرو راه آن بانوی همام باشیم و با تاسی به این کوثر جوشان، در پرتو انوار آسمانی، با عبودیت و بندگی بتوانیم به منبع نورانیت الهی و اقیانوس عرفان و معنویت نایل گردیم.

 


روز زن 1400
روز زن 1400
روز زن 1400
روز زن 1400
روز زن 1400
روز زن 1400
روز زن 1400

 

 

۴ بهمن ۱۴۰۰ ۱۵:۳۷