مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب معرفی شد

در مراسمی با حضور مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن از خدمات چندین ساله «فرهاد یاسمی» مدیرعامل سابق شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب قدردانی و همچنین طی حکمی «فرزاد شکری» به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایهگذاری مسکن، در این مراسم که 11 اسفند ماه 1400 با حضور دکتر «یاسر امامی» مدیرعامل شرکت گروه سرمایهگذاری مسکن و معاونان هلدینگ در محل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب در تبریز برگزار شد، دکتر «امامی» از خدمات ارزشمند بیش از دو دهه‌ای «فرهاد یاسمی» مدیرعامل سابق شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب تجلیل به عمل آورد.

دکتر امامی با بیان توانمندی‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب در حوزه احداث بناهای ماندگار در غرب کشور، این  موفقیت را مرهون تلاش‌های ارزنده مهندس یاسمی عنوان و برای ایشان از درگاه خدای متعال آرزوی سلامتی و بهروزی کرد.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در ادامه با حکمی «فرزاد شکری» را که از معاونان با سابقه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب بود را به واسطه‌ی توانِ خلاقانه و مدیریت وی در حوزه‌ی فنی و اجرایی این شرکت به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب و برای ایشان نیز از درگاه احدیت آرزوی موفقیت نمود.

در این جلسه، دکتر «حمیدرضا شیرزاد» معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن و رییس هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب و «وفایی» مدیر شعبه‌ی اردبیل نیز در صحبت‌هایی جداگانه از خدمات مهندس یاسمی تجلیل و برای مهندس شکری آرزوی موفقیت نمودند.

در ادامه، «فرهاد یاسمی» نیز در سخنانی، حضور در شرکت سرمایه‌گذاری مسکن را فرصتی مغتنم برای خدمت عنوان دانست و همچنین سکان‌داری شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب را به مهندس «شکری» تبریک گفت.

گفتنی است؛ مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن و هیئت همراه پس از پایان این نشست، بازدیدی از پروژه آیمان، بزرگ‌ترین پروژه‌ بازآفرینی پایدار شهری کشور در تبریز به عمل آوردند و طی توضیحات مدیرعامل سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.

در ادامه حضور مدیران گروه سرمایه‌گذاری مسکن در شهر تبریز جلسه‌ای با مهندس «جواد رحمتی» معاون عمرانی استانداری تبریز تشکیل گردید. در این جلسه، «رحمتی» با ابراز خرسندی از اجرای پروژه آیمان در منطقه کم‌تر توسعه یافته حکم‌آباد، ضمن ارایه نقطه نظرات خود به دیگر فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان اشاره و خواستار بررسی‌های کارشناسی در این زمینه شد.

دکتر «امامی» نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های استانداری و شخص مهندس رحمتی، استراتژی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن را توسعه متوازن در تولید مسکن برشمرد و برنامه‌های راهبردی هلدینگ را هم‌سو با سیاست‌های دولت در بخش مسکن عنوان و ابراز امیدورای نمود با چنین رویکردی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب با توانی مضاعف به توسعه فعالیت‌ها در شمال‌غرب کشور ادامه دهد.

در ادامه برنامه‌های فشرده مدیرعامل گروه، جلسه‌ای نیز با حجت‌الاسلام برگی، رییس شورای اسلامی شهر تبریز برگزار شد. دکتر امامی در این دیدار ضمن بر شمردن ظرفیت‌های بالقوه موجود در گروه سرمایه‌گذاری مسکن، اعلام آمادگی همکاری از سوی گروه اعلام گردید.

حجتالاسلام برگی نیز با تاکید بر اینکه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن سال‌هاست که با شهر تبریز آشنا بوده و پروژه‌های بزرگی از جمله آسمان تبریز را احداث کرده است، ادامه داد: ما از ابتدای شورای ششم گفته‌ایم که از حضور و مشارکت سرمایه‌گذاران در تبریز استقبال می‌کنیم؛ چراکه سرمایه‌گذاران نقش موثری در آبادانی شهر دارند و البته مشارکت آنها باید برای سهامداران شرکت نیز توجیه اقتصادی داشته باشد. البته شورای شهر در سرمایه‌گذاری‌ها در خدمت مردم و حامی سرمایه‌گذار است، چون باید در اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری توجیه اقتصادی سرمایه‌گذار نیز مدنظر باشد و نباید سرمایه‌گذار را از پروژه متضرر کرد و آن را فراری داد، مشارکت در سرمایه‌گذاری بُرد بُرد است و اصل بر خدمت مردم و حفظ سود سرمایه‌گذاری است. 

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در پایان گفت: شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن یک شرکت معتمد است و قطعاً این اعتماد دوطرفه و متقابل می‌تواند به نفع شهر و شهروندان ما باشد.

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۵۹