پیام نوروزی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن
به نام حضرت دوست
یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر الیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال
عزیزان همراه، همکاران دل آگاه

فرارسیدن سال جدید، بهار عشق و محبت که جلوه زیبایی و تحول است را به ملت ایران، کارکنان و به‌ویژه جامعه ذی‌نفعان و مشتریان شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و خداوند متعال را شکرگزارم که به همراه پرسنل خدوم، زحمت‌کش و صدیق این شرکت در صف مقدم تلاش برای اعتلای نام ایران زمین و رفاه و رشد اقتصادی این سرزمین قرار گرفته‌ایم.

راز جاودانی آیین ناب و اصیل گرامی‌داشت آغاز سال نو، پیوند آن با آموزه‌های اسلامی و دینی بوده، چراکه تجدید حیات طبیعت نشانه‌ای از قدرت لایزال الهی است. با لطف خداوند و حمایت سهام‌داران و مشتریان ارزشمند، در سال 1400 موفق به کسب افتخارات و دستاوردهای درخشانی در کشور شده‌ایم که فقط منحصر به احداث آغاز به کار پروژهای جدید نیست؛ بلکه با حضور در میان مبتکران بازار سرمایه با معرفی اواراق سلف موازی استاندارد مسکن ادامه داشت؛ چراکه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن امروزه در صنعت ساختمان به دنبال هدفی گسترده‌تر از کسب سود است؛ ما به عنوان یک شرکت پیش‌رو با دغدغه خدمت به مشتری، تلاش خواهیم کرد با به‌کارگیری تمام امکانات خود، خدماتی منعطف و هوشمند برپایه خواست و نیاز مشتریان ارایه نماییم. از این رو، تمرکز مجموعه بر ارایه خدمات شایسته و به موقع به ارباب‌رجوع و پیشرفت چشم‌گیر در حوزه کسب درآمد و مشارکت در پرداخت حقوق صاحبان سهام خود است.

در سال جدید، شرکت با حفظ زیرساخت‌ها و افزایش نیروی متخصص، با تمام ظرفیت خود سعی بر حفظ مشتریان خود خواهد داشت و با امید به خدا، به سهم بازار و همچنین بر درآمدهای خود اضافه خواهد کرد. از دیگر سو، شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با رویکردی مسئولانه به دنبال افق تازه‌ای برای تحقق توسعه اقتصادی و ارتقای بهره‌وری در میان مردم است و به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهد که به مسئولیت خود در قبال سهام‌دار و مشتری به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه خود آگاه است.

سال گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری شد که نشان از تدبیر و خواست ایشان در ایجاد وفاق ملی برای رفع موانع اقتصادی کشور دارد و شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن نیز به عنوان یکی از موثران فعال در ارکان اقتصاد کشور تمام امکانات خود را در راستای تحقق منویات رهبری به‌کار گرفته است.

شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، سال 1401 را بر مبنای «توسعه و بهبود بهره‌وری در سایه خدمت‌رسانی» آغاز خواهد کرد که این شعار فقط با تلاش و کوشش تمامی همکاران گرامی در ارایه خدمات متنوع، مشتری‌مداری و حفظ روحیه خلاقیت و نوآوری متبلور می‌شود و به بار خواهد نشست.

در پایان امیدوارم اکنون که این مسئولیت سنگین بر عهده همه کارکنان شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن نهاده شده، با همراهی و هم‌دلی شما عزیزان بتوانیم با کسب موفقیت در ارتقای جایگاه شرکت به اهداف عالیه آن جامه عمل بپوشانیم.

از خداوند متعال توفیقات روز افزون شما را در مسیر خدمت‌گزاری به مردم ایران زمین خواستارم و آرزوی سالی خوش توأم با موفقیت و سلامتی دارم.

 

 

                                                                                                                                          مدیرعامل

 

۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۵:۳۱