مدیرعامل شرکت گروه سرمایهگذاری مسکن راهکار توسعه در دنیای جدید را استفاده از ظرفیتهای اقتصاد اشتراکی دانست و افزود: باید به مانند برخی از موفقترین مدلهای اقتصاد دنیا مانند اوبر و ...، از طریق تولید انبوه خدمات مبتنی بر توسعه زیرساختها با استفاده از سیستمهای نرمافزای و بهرهگیری از مدیریت دارایی اشتراکی به جایگاه مطلوب و منطبق بر توسعه جهانی دست پیدا کنیم.
به گزارش روابط عمومی گروه
سرمایهگذاری مسکن، دکتر «مجتبی عزیزیان» در دیدارهای جداگانه با همکاران معاونتهای
مالی و منابعانسانی، فناوری و مدیریت ساخت، برنامهریزی و توسعه کسبوکار و همچنین
مدیران مستقل هلدینگ و مدیرانعامل شرکتهای تابعه به تشریح و تبیین استراتژی جدید
شرکت پرداخت و گفت: پارادایم اصلی توسعه، توسعه بر مبنای پلتفرم است و چراکه این
امر با ایجاد زیرساخت لازم، مسیر توسعه را آسانتر و سریعتر میکند.
مدیرعامل شرکت گروه سرمایهگذاری
مسکن با تاکید بر لزوم استانداردسازی ساز و کارها و فرآیندها، افزایش شفافیت،
تولید انبوه خدمات و مدیریت بهینه منابع را نتیجه استانداردسازی برشمرد و افزود:
کسبوکارها زمانی توسعه پیدا میکنند که پلتفرم ایجاد شده و روشها استاندارد شوند.
بنابراین در شرکت نیز باید خدمات و محصولات را استاندارد و تکرار کرد.
وی با اشاره به معظل حوزه
مسکن و نبود وجود نگاه توسعه پلتفرمی به آن، تصریح کرد: با در پیش گرفتن استراتژی
جدید و تغییر ساز و کارها، شرکت گروه سرمایهگذاری مسکن باید به بزرگترین شرکت
مدیریت پیمان (Managing Contractor) کشور تبدیل شود.
دکتر عزیزیان، راهکار توسعه
در دنیای جدید را استفاده از ظرفیتهای اقتصاد اشتراکی دانست و افزود: باید به
مانند برخی از موفقترین مدلهای اقتصاد دنیا مانند اوبر و ...، از طریق تولید
انبوه خدمات مبتنی بر توسعه زیرساختها با استفاده از سیستمهای نرمافزای و بهرهگیری
از مدیریت دارایی اشتراکی به جایگاه مطلوب و منطبق بر توسعه جهانی دست پیدا کنیم.
مدیرعامل شرکت گروه سرمایهگذرای
مسکن، توسعه ابزارهای مالی و انتخاب بازار هدف مشخص به صورت دقیق و ارایه بستههای
خدماتی به همراه راهحلهای مالی مربوطه را استراتژی دیگر شرکت ذکر و تصریح کرد:
در مدیریت جدید باید با تعیین دقیق بازار هدف، سهم بزرگی از آن بازار را به خود
اختصاص دهیم. در این راستا، باید به سوی بازاریابی B2B حرکت کرده و تقاضاهای موجود در این حوزه را مدیریت کنیم و با پاسخدهی
به نیازهای سازمانی که مشکل تامین نقدینگی ندارند و مدیریت جریانهای موجودی و
دارایی دیگران، ارزش افزوده ایجاد کنیم.
وی با اشاره به ویژگیهای
دنیای جدید، گفت: بالاترین دارایی در دنیا، مبتنی بر داده (Data) است، بنابراین باید با کمک، همراهی، همفهمی و همدلی تمام
همکاران و با تغییر بینش از ایستا (Static) به پویا (Dynamic) برای هر بخش، یک مدل اقتصادی مخصوص تهیه کنیم تا بتوانیم در
تمامی حوزهها به ارایه خدمات به مشتریان و ذینفعان بپردازیم و نیازهای دنیای
جدید را مرتفع کنیم.
دکتر عزیزیان افزود: از تمامی
همکاران میخواهم که ایدههای خود برای توسعه کسبوکار شرکت را ارایه دهند، چراکه
باور دارم با استمرار ادبیات دهنی مشترک و همچنین بهکارگیری مدیریت، خلاقیت و
نگرش متفاوت به مسایل و افزایش توانایی حل مسئله، میتواند شرکت گروه سرمایهگذاری
مسکن را متحول کند.






