دکتر عزیزیان، مدیرعامل جدید شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن:

ایجاد تحول در مدل كسب‌وکار شرکت، راه‌کار توسعه در دنیای جدید است

ایجاد تحول در مدل کسب‌وکار شرکت، راه‌کار توسعه در دنیای جدید است
مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن راه‌کار توسعه در دنیای جدید را استفاده از ظرفیت‌های اقتصاد اشتراکی دانست و افزود: باید به مانند برخی از موفق‌ترین مدل‌های اقتصاد دنیا مانند اوبر و ...، از طریق تولید انبوه خدمات مبتنی بر توسعه زیرساخت‌ها با استفاده از سیستم‌های نرم‌افزای و بهره‌گیری از مدیریت دارایی اشتراکی به جایگاه مطلوب و منطبق بر توسعه جهانی دست پیدا کنیم.

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه‌گذاری مسکن، دکتر «مجتبی عزیزیان» در دیدارهای جداگانه با همکاران معاونت‌های مالی و منابع‌انسانی، فناوری و مدیریت ساخت، برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار و همچنین مدیران مستقل هلدینگ و مدیران‌عامل شرکت‌های تابعه به تشریح و تبیین استراتژی جدید شرکت پرداخت و گفت: پارادایم اصلی توسعه، توسعه بر مبنای پلت‌فرم است و چراکه این امر با ایجاد زیرساخت لازم، مسیر توسعه را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با تاکید بر لزوم استانداردسازی ساز و کارها و فرآیندها، افزایش شفافیت، تولید انبوه خدمات و مدیریت بهینه منابع را نتیجه استانداردسازی برشمرد و افزود: کسب‌وکارها زمانی توسعه پیدا می‌کنند که پلت‌فرم ایجاد شده و روش‌ها استاندارد شوند. بنابراین در شرکت نیز باید خدمات و محصولات را استاندارد و تکرار کرد.

وی با اشاره به معظل حوزه مسکن و نبود وجود نگاه توسعه پلت‌فرمی به آن، تصریح کرد: با در پیش گرفتن استراتژی جدید و تغییر ساز و کارها، شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن باید به بزرگ‌ترین شرکت مدیریت پیمان (Managing Contractor) کشور تبدیل شود.

دکتر عزیزیان، راه‌کار توسعه در دنیای جدید را استفاده از ظرفیت‌های اقتصاد اشتراکی دانست و افزود: باید به مانند برخی از موفق‌ترین مدل‌های اقتصاد دنیا مانند اوبر و ...، از طریق تولید انبوه خدمات مبتنی بر توسعه زیرساخت‌ها با استفاده از سیستم‌های نرم‌افزای و بهره‌گیری از مدیریت دارایی اشتراکی به جایگاه مطلوب و منطبق بر توسعه جهانی دست پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذرای مسکن، توسعه ابزارهای مالی و انتخاب بازار هدف مشخص به صورت دقیق و ارایه بسته‌های خدماتی به همراه راه‌حل‌های مالی مربوطه را استراتژی دیگر شرکت ذکر و تصریح کرد: در مدیریت جدید باید با تعیین دقیق بازار هدف، سهم بزرگی از آن بازار را به خود اختصاص دهیم. در این راستا، باید به سوی بازاریابی B2B حرکت کرده و تقاضاهای موجود در این حوزه را مدیریت کنیم و با پاسخ‌دهی به نیازهای سازمانی که مشکل تامین نقدینگی ندارند و مدیریت جریان‌های موجودی و دارایی دیگران، ارزش افزوده ایجاد کنیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های دنیای جدید، گفت: بالاترین دارایی در دنیا، مبتنی بر داده (Data) است، بنابراین باید با کمک، همراهی، هم‌فهمی و هم‌‌دلی تمام همکاران و با تغییر بینش از ایستا (Static) به پویا (Dynamic) برای هر بخش، یک مدل اقتصادی مخصوص تهیه کنیم تا بتوانیم در تمامی حوزه‌ها به ارایه خدمات به مشتریان و ذی‌نفعان بپردازیم و نیازهای دنیای جدید را مرتفع کنیم.

دکتر عزیزیان افزود: از تمامی همکاران می‌خواهم که ایده‌های خود برای توسعه کسب‌وکار شرکت را ارایه دهند، چراکه باور دارم با استمرار ادبیات دهنی مشترک و همچنین به‌کارگیری مدیریت، خلاقیت و نگرش متفاوت به مسایل و افزایش توانایی حل مسئله، می‌تواند شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن را متحول کند.


جلسه با مدیر عامل فروردین 1401
جلسه با مدیر عامل فروردین 1401
جلسه با مدیر عامل فروردین 1401
جلسه با مدیر عامل فروردین 1401
جلسه با مدیر عامل فروردین 1401
جلسه با مدیر عامل فروردین 1401
جلسه با مدیر عامل فروردین 1401
جلسه با مدیر عامل فروردین 1401


جلسه با مدیر عامل فروردین 1401
جلسه با مدیر عامل فروردین 1401
جلسه با مدیر عامل فروردین 1401
جلسه با مدیر عامل فروردین 1401

 

۲۲ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۴۹