کسب جایزه بهترین پروژه ملی/ پروژه برج «مثلث» در Energy Globe Award 2022

کسب جایزه بهترین پروژه ملی/ پروژه برج  «مثلث» در Energy Globe Award 2022
پروژه «طراحی و ساخت برج مسکونی مثلث شیراز با رویکرد پایداری» با هدف بهینه‌سازی مصرف منابع و انرژی، ارتقای آسایش و رفاه ساکنان و الگوسازی در منطقه به عنوان یک پروژه اجرا شده در راستای شاخص‌های توسعه پایدار سازمان ملل متحد (DSG) در رویداد Energy Globe Award انتخاب گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، پروژه برج مسکونی «مثلث» شیراز از پروژه‌های شاخص و با کیفیت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب پس از نامزد شدن در زمره بهترین پروژه‌های گروه ساختمان پایدار در رقابت سالیانه Energy Globe، سرانجام در رویداد بنیاد جهانی انرژی به عنوان برنده این رقابت در سطح ملی انتخاب شد.

این مراسم با حضور نمایندگان سازمان منطقه آزاد کیش، «ولفانگ نیومن» رییس بنیاد جهانی انرژی، دکتر «کریستف لایتل»رییس اتاق بازرگانی جهانی، خانم «کاری اینا ایک» دبیرکل شهرهای پایدار ملل متحد، دکتر «الکساندر فرش» سفیر آب و هوای اتحادیه اروپا، دکتر «سرایداریان»  مدیرعامل  Sustain Plan و  سایر مقامات داخلی و بینالمللی در تاریخ (25 اردیبهشت ماه 1401) در جزیره کیش برگزار گردید.

در این مراسم بر اهمیت استراتژی‌های توسعه پایدار و تاثیر آن بر تغییرات اقلیمی و استفاده بهینه از منابع و انرژی در صنایع تاکید و نمونه‌هایی از رویکرد و استراتژی‌های جهانی در این خصوص تشریح گردید.

در ادامه، پروژه‌های برتر در بخش‌های انرژی، آب، هوا، زمین، جوانان، ساختمان‌های پایدار و استارت‌آپ‌های پایدار معرفی و ارایه شدند و پروژه « طراحی و ساخت برج مسکونی مثلث شیراز با رویکرد پایداری» با هدف بهینه‌سازی مصرف منابع و انرژی، ارتقای آسایش و رفاه ساکنان و الگوسازی در منطقه به عنوان یک پروژه اجرا شده در راستای شاخص‌های توسعه پایدار سازمان ملل متحد (DSG) انتخاب گردید.

گفتنی است؛ در این رویداد نمایندگان شرکت سرمایهگذاری مسکن جنوب (دفتر منطقهای کیش) به عنوان مجری پروژه مثلث و مدیریت تحقیق وتوسعه هلدینگ حضور یافتند.


مثلث
مثلث
مثلث
مثلث
مثلث

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۳۹