آغاز پرداخت تسهیلات 10میلیون تومان مسکن روستایی

خبرگزاری فارس: معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن از آغاز پرداخت تسهیلات 10 میلیون تومانی مسکن روستایی خبر داد
عزیزالله مهدیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفت: دولت دهم برای رونق ساخت مسکن روستایی اواخر سال گذشته موافقت خود را با افزایش تسهیلات از هفت و نیم میلیون تومان به 10 میلیون تومان اعلام کرد که خوشبختانه با توجه به محول شدن پرداخت این تسهیلات به بانک مسکن مشکلی از بابت این پرداخت‌ها وجود ندارد و عملاً نیز این موضوع برای روستاها آغاز شده است.
وی با بیان اینکه افزایش تسهیلات ساخت مسکن رونق خوبی به ساخت مسکن در روستاها خواهد داد ادامه داد: تلاش می‌شود تا پایان امسال برای تمام 200 هزار واحد مسکونی مورد نظر در سال 89 با بانک‌ها عقد قرارداد کنیم و سهمیه امسال را تمام کنیم.
مهدیان گفت: سال گذشته هفت بانک عامل، کار پرداخت تسهیلات را انجام دادند اما خوشبختانه با توجه به اینکه بانک مسکن تنها بانک عامل پرداخت تسهیلات معرفی شده است جای نگرانی از بابت پرداخت‌ها وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: بانک مسکن از خط اعتباری در نظر گرفته شده این پرداخت‌ها را انجام می‌دهد و تنها مشکل پرداخت تسهیلات محدودیت شعب بانک مسکن است.
معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: از 200 هزار واحد مسکونی و روستایی سهمیه سال 88 تاکنون 180 هزار نفر به بانک معرفی و 73 هزار واحد مسکونی موفق به عقد قرارداد با بانک شده است.
۲۴ فروردین ۱۳۸۹ ۱۴:۲۶
فارس |