بررسی عملکرد فعالیت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال

مدیر عامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در نشستی با مدیران ارشد شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال به برسی عملکرد فعالیت این شرکت پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، «مهدی طحافچی» که مدیر عامل بانک مسکن را در سفر به استان مازندران همراهی می‌کرد، در نشستی صمیمانه در شهر ساری با اعضای هیئت مدیره، مدیر عامل و معاونان شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال عملکرد این شرکت در دوره اخیر را بررسی کرد.

«علی راس الحسینی» مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال در این نشست ضمن ارایه گزارش عملکرد چهار سال گذشته، به بیان و تشریح استراتژی‌های اصلی هیئت مدیره برای ادامه فعالیت این شرکت پرداخت و همچنین وضعیت پروژه‌های در دست احداث شرکت اعم از بام چالوس، اپال، سعد آباد گرگان و ... را تشریح کرد.

تحلیل برخی از ریسک‌های موجود درباره فعالیت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال و بررسی برخی از پروژه‌های آتی شرکت، بخش دیگری از این نشست صمیمانه را به خود اختصاص داد.

بر اساس این گزارش، «مهدی طحافچی» مدیر عامل شرکت در این نشست با بیان این که رشد گروه سرمایه‌گذاری مسکن تنها در سایه تعامل،هم‌دلی و همراهی کامل شرکت‌های تابعه تحقق خواهد یافت، پیگیری توام با جدیت اقدامات شرکت‌ها ضمن رعایت آرامش و ایجاد فضای به دور از تنش را ضروری دانست.

وی ایجاد تنوع در پرتفوی سبد تولید شرکت‌های تابعه، به ویژه در شرکت شمال را خواستار شد و ایجاد ساز و کارهای جدید مبتنی بر بازار سرمایه برای تامین مالی و ترزیق منابع برای پیشبرد هر چه بهتر و بیشتر پروژه‌های در دست احداث شرکت‌های تابعه را دستور کار اصلی خود برشمرد و در ادامه به بررسی فراز و فرود و نقاط قوت پروزه بام چالوس به عنوان یک پروژه شاخص، نقاط قوت و ضعف پروزه پپال بابل و برنامه زمان‌بندی آن و همچنین وضعیت پروژه سعد آباد گرگان پرداخت.

طحافچی در ادامه، آشنایی و آموزش مدیران عامل و معاونان شرکت‌های تابعه با متدهای روز و جدید صنعت ساختمان را یک ضرئرت خواند و بر اختصاص بخشی از منابع و سود شرکت‌های تابعه به منظور ایجاد ذخیره زمین به عنوان سرمایه اصلی شرکت‌های ساختمان برای ادامه فعالیت تاکید کرد.

گفتنی است، برنامه بازدید از پروژه بام چالوس و چگونگی ادامه عملیات احداث این پروژه به عنوان بلند مرتبه ترین برج‌های مسکونی این شهر، در برنامه کاری مدیر عامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن قرار دارد.


بازدید مدیر عامل از شمال
بازدید مدیر عامل از شمال
بازدید مدیر عامل از شمال

۲۸ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۱۰