حضور فعال ثمسکن در نمایشگاه اینوکس کیش 2022

حضور فعال ثمسکن در نمایشگاه اینوکس کیش 2022
🔹گروه سرمایه گذاری مسکن با معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و فروش واحدهای آماده واگذاری خود در سراسر کشور با شرایط ویژه در نمایشگاه اینوکس ۲۰۲۲ کیش که ۲۵ تا ۲۸ مهرماه برگزار می‌شود، حضور دارد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، ثمسکن به‌عنوان «یکی از بزرگترین انبوه سازان کشور»، به‌دنبال معرفی مسکن خوب با کیفیت ساخت با ارائه خدمات و راه‌کارهای رقابت با هدف توانمندسازی ظرفیت‌های حوزه ساخت و ساز است و لذا در این رویداد با تمرکز بر فرصت‌های «سرمایه گذاری» فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های موجود در این شرکت بنام ساختمانی است.

🔹«گروه سرمایه گذاری مسکن» نیز در کنار سایر  شرکت‌های تابعه گروه مالی بانک مسکن با سابقه‌ای  درخشان در صنعت ساختمان کشور با هدف توانمندسازی اکوسیستم ساختمان و با محوریت «شعار مسکن خوب زندگی را زیباتر می کند » حضور دارد که یکی از فعال‌ترین سرمایه‌گذاران صنعت ساختمان کیش ۲۰۲۲ ایران است.

کیش ۲۰۲۲


شایان ذکر است در حاشیه این نمایشگاه نشست تخصصی "اقتصاد مسکن" با بررسی آخرین تحولات  و پیش بینی آینده بازار مسکن توسط نخبگان این صنعت و مدیران گروه سرمایه‌گذاری مسکن در روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه از ساعت ۱۳ الی ۱۴:۳۰ در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.
۲۵ مهر ۱۴۰۱ ۱۰:۳۹