مراسم تودیع حسن کاری با حضور دو وزیر و رئیس کل بانک مرکزی

خبرگزاری فارس: مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل جدید و قدیم بانک مسکن امروز با حضور دو وزیر و رئیس کل بانک مرکزی در نوع خود کم سابقه بود
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم تودیع حسن کاری امروز در حالی در هتل فردوسی تهران برگزار شد که در طول 31 سال خدمت دارای سوابق مدیریتی در جهاد سازندگی و مدیریت آبرسانی سد 15 خرداد قبل از اینکه به بانک مسکن بیاید بود. وی مدرک فوق‌لیسانس معماری از دانشگاه تهران در سال 55 گرفته است.
کاری چهار سال مدیرعامل و رییس هیئت مدیره بانک مسکن بود و از مدتها قبل نیز به دلیل خستگی خواستار بازنشستگی بود که به هر حال در 22 فروردین ماه جاری با درخواست وی موافقت شد.
در مراسم تودیع وی علاوه بر مدیران تمام شعب بانک‌ها، وزیران امور اقتصادی و دارایی و مسکن به همراه معاونان خود، رییس کل بانک مرکزی، مدیر عامل بانک صادرات و عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشته و هر کدام با اهدای لوح تقدیر از زحمات چهارساله حسن کاری تشکر و قدردانی کردند.
وزیر اقتصاد در این مراسم ضمن معرفی "قدرت الله شریفی " به عنوان مدیر عامل جدید بانک مسکن، نامه احمدی نژاد رییس جمهوری را که از خدمات "حسن کاری " مدیر عامل پیشین بانک مسکن تقدیر و تشکر کرده بود برای حضار قرائت کرد.
در پایان این مراسم وزارتخانه ها و نهادهای مختلف با اهدای لوح ها و هدایا از خدمات مدیرعامل پیشین بانک مسکن قدردانی کردند.
قدرت الله شریفی مدیرعامل جدید بانک مسکن نیز طی سخنان خود مطالبی را در خصوص ضرورت و اهمیت مسکن در جامعه و نقش بانک مسکن در تامین این نیاز ضروری مردم بیان کرد و برنامه های پیش روی بانک مسکن در زمینه رونق و گسترش فعالیتهای مسکن را تشریح کرد.
حسن کاری مدیر عامل سابق بانک مسکن نیز موفقیت بانک را حاصل تلاش کارکنان بانک مسکن برشمرد و با اشاره به میزان منابع و مصارف بانک شرایط بانک مسکن را در حال حاضر مطلوب عنوان کرد.
۳۰ فروردین ۱۳۸۹ ۰۹:۵۷
FARS |