نهضت ملی مسکن با تعداد کافی نیروی متخصص اجرا می‌شود

معاون مسکن و ساختمان تاکید کرد: با توجه به سیاست کلان دولت برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، برگزاری دوره‌های آزمون ورود به حرفه مهندسی در فواصل کوتاه سبب خواهد شد که در اجرای سیاست نهضت ملی با کمبود نیروی انسانی متخصص روبه رو نباشیم.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روند برگزاری آزمون‌ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسی یکی از بزرگترین آزمون‌های حرفه‌ای در کشور محسوب می‌شود که این دوره از آزمون‌ها با ثبت‌نام بیش از ۱۵۷ هزارنفر برگزار شد.

معاون مسکن و ساختمان ادامه داد: در آزمون پیشین قول دادیم که تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بازه زمانی برگزاری آزمون کوتاهتر شود که با تلاش همکاران دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان این مهم محقق شد. هم‌اکنون بعد از ۳ ماه از برگزاری آزمون پیشین این آزمون برگزار شده است.

عباسی‌اصل تصریح کرد: با توجه به سیاست کلان دولت برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، برگزاری این دوره‌ها در فواصل کوتاه سبب خواهد شد که در اجرای سیاست نهضت ملی با کمبود نیروی انسانی متخصص روبه رو نباشیم.

۱۱ دی ۱۴۰۱ ۰۷:۴۹