دکتر جواهری، مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن

برنامه تحولی گروه سرمایه‌گذاری مسکن به زودی ارایه خواهد شد

برنامه تحولی گروه سرمایه‌گذاری مسکن به زودی ارایه خواهد شد
دکتر محمدرضا جواهری در آیین معارفه خود که به عنوان مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن منصوب گردید از کارکنان شاغل شرکت در سراسر کشور درخواست نمود با جدیت و تلاش مضاعف شرکت را به تعالی و توسعه برسانند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ آیین معارفه دکتر جواهری، مدیر عامل جدید شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در روز شنبه‌، هشتم بهمن ماه 1401 با حضور دکتر علی عسکری‌، سرپرست و اعضای هیات مدیره بانک مسکن، همچنین مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران گروه مالی بانک مسکن و مدیران شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در سالن اجتماعات هلدینگ برگزار گردید.

دکتر محمدرضا جواهری در ابتدای سخنرانی خود ضمن تقدیر از حسن اعتماد سرپرست و اعضای هیئت مدیره بانک مسکن گفت:  امیدوارم این امانتی که توسط  این عزیزان به عهده بنده گذاشتند را بتوانم به نحو احسن با تلاش و کوشش به سر منزل مقصود برسانم.

ایشان در ادامه افزود ان شاءا... از توان موجود در بدنه شرکت به طور کامل بهره‌مند خواهم شد که البته این موضوع تلاش و جدیت همه کارکنان شرکت را می‌طلبد و بر همین اساس در روزهای اخیر یک برنامه تحولی برای گروه سرمایه‌گذاری مسکن تدوین گردیده است که به زودی این برنامه ارائه خواهد شد.

جواهری در ادامه ضمن تشکر از زحمات کلیه مدیران حال و گذشته گروه گفت علارغم همه تلاش‌هایی که تا امروز در هلدینگ و شرکت های تابعه صورت پذیرفته لیکن انتظارها از بزرگترین هلدینگ مسکن بیش از اینها است. که بنابراین مسئولیت بیشتری متوجه  همکاران در گروه سرمایه‌گذاری مسکن خواهند بود تا با کار جهادی شرکت را به تعالی  وتوسعه برسانیم.

وی در ادامه خطاب به تمام مدیران و پرسنل شاغل در گروه سرمایه‌گذاری مسکن در سراسر کشور گفت: با عزم جدی برای فعالیت درگروه سرمایه‌گذاری مسکن آمدم و انتظار دارم برای رسیدن به آرمان و توسعه هر چه بیشتر، کلیه شرکت ها و کلیه مدیران و همکاران گروه با جدیت و با تمام توان تلاش کنیم.

وی گفت همه انتظار دارند که گروه سرمایه گذاری مسکن در حوزه ساختمان و مسکن  الگو باشد به نحوی که می بایست کارهایی  در حوزه ساختمان انجام  دهیم که به عنوان  مبدع آن مطرح شویم.

وی گفت اگر قرار است کاری در حوزه طراحی انجام شود گروه باید انجام دهد یا در موضوع سیما و منظر شهری و همچنین در موضوع کیفیت ساخت نگاه ها باید به گروه سرمایه‌گذاری مسکن معطوف باشد یا این‌که اگر قرار است تکنولوژی جدیدی  در کشور استفاده است اول سرمایه‌گذاری مسکن باید مطلع، و بهره برداری کند.

مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن در بخش دیگری از سخنرانی خود افزود: یک بخش از وظیفه ذاتی ما در گروه، توسعه مهندسی است و وظیفه ما صرفا ساخت مسکن و فروش آن نیست در حوزه توسعه مهندسی نیز شرکت باید نقش خوبی ایفا کند. ایشان گفت در خصوص تامین مالی انتظار داریم بانک مسکن و همچنین گروه مالی بانک مسکن  نگاه ویژه‌ای به شرکت داشته باشد تا خللی در فعالیت‌های شرکت ایجاد نشود.

ایشان در پایان افزود ما  با همکاری شرکت های تابعه محکم ایستاده‌ایم تا طی یک برنامه نظام‌مند از تعریف پروژه تا تحویل پروژه،  برنامه‌ریزی اصولی و استاندارد داشته باشیم.

 جواهری در پایان سخنرانی خود مجدد از حسن اعتمادی که مدیران بانک به ایشان داشتند تشکر نمود.

محمدرضا جواهری تفتی دانش آموخته کارشناسی و کارشناسی ارشد عمران و سازه از دانشگاه صنعتی اصفهان و دارای دکترای مهندسی سازه و زلزله از دانشگاه علوم وتحقیقات است.  در فعالیت کاری ایشان سرپرست سازمان نظام مهندسی کشور، مدیر عاملی شرکت گروه مالی بانک مسکن و رییس هییت مدیره گروه مالی بانک مسکن ، رئیس برتر دانشگاه های آزاد اسلامی و کسب رتبه دوم در مسابقات بین المللی بتن (موسسه ACIدر آمریکا)  به چشم می‌خورد.


معارفه جواهری
معارفه جواهری

معارفه جواهری

۹ بهمن ۱۴۰۱ ۱۸:۲۳