جواهری تفتی:

کیفیت در اجرا و ایمنی در ساخت از مهمترین پارامترهایی است که در شرکت‌های ساختمانی باید لحاظ گردد

کیفیت در اجرا و ایمنی در ساخت از مهمترین پارامترهایی است که در شرکت‌های ساختمانی باید لحاظ گردد

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ آیین افتتاح پروژه مسکونی آپادانا تهران با حضور  دکتر محمدرضاجواهری تفتی، مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن و رئیس هیئت مدیره گروه مالی بانک مسکن، دکتر مجید جوان مجیدی، عضو هیئت مدیره گروه مالی بانک مسکن و معاونان و مدیران هلدینگ گروه سرمایه‌گذاری مسکن در روز یکشنبه‌، 23 بهمن ماه 1401 در محل پروژه واقع در بلوار فردوس تهران برگزار گردید.

دکتر محمدرضا جواهری در ابتدای سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی پروژه مسکونی آپادانا به خصوص مدیر عامل سابق و جدید شرکت سرمایه‌گذاری مسکن نوین پایدار گفت به اتمام رسیدن پروژه مسکونی آپادانا در21 ماه و کمتر از زمان تعیین شده، نشان از همت والای مدیران و کارکنان این شرکت دارد.

ایشان در ادامه افزود امروز خوشحال هستم برای این‌که این پروژه به لحاظ سرعت در بهره‌برداری و کیفیت آن یک پروژه دلخواه برای من بود. سرعت در اجرای این پروژه باید به عنوان الگو در دستور کار شرکت‌های تابعه و دیگر پروژه‌های همین شرکت قرار گیرد.

وی افزود به مدیران عامل شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن تاکید جدی دارم که یا فعالیت اجرایی پروژه آغاز نشود یا اگرشد توقفی در کار نباید باشد. ایشان افزود در آغاز فعالیت اجرایی پروژه تمام مسائل پیش روی پروژه در همه ابعاد آن باید ارزیابی و بررسی گردد،  هم از نظر ابعاد فنی و مالی و هم از نظر جریان نقدینگی و معارضین احتمالی پروژه، چرا که در صورت عدم دقت در این موضوعات به روند ساخت پروژه در زمان مقرر آسیب جدی وارد می‌آورد که در برخی از پروژه‌ها شاهد این هستیم که علی رغم ساخت با کیفیت ولی در پایان به دلایل مختلف سود دهی مناسب ندارند ولی مهمترین انتظاری که سهامداران ثمسکن دارند سودآوری پروژه‌ها است. و عدم آن به برند شرکت آسیب می‌زند.

دکتر جواهری در بخش دیگری از صحبت های خود افزود کیفیت در اجرا و ایمنی در ساخت از مهمترین پارامترهایی است که که در شرکت‌های ساختمانی باید لحاظ گردد ایشان افزود کشور ایران از لحاظ خطر پذیری زلزله جزء کشورهای زلزله خیز است و در هیچ بخشی از کشور نقطه‌ی امنی از نظر لرزه‌خیزی وجود ندارد بر همین اساس ایمنی در پروژه‌ها و استحکام بنای ساختمان یکی از مسائل مهم و حیاتی به شمار می رود.

وی افزود در دنیای امروز درحوزه ساخت، تکنولوژی‌های جدیدی در دو دهه گذشته وارد صنعت ساخت دنیا شده که هم کیفیت و هم سرعت ساخت را ارتقاء می‌دهد. وی در ادامه گفت ما  نیز با توجه به نیروی انسانی آموزش دیده، مجرب و توانمندی که  در شرکت‌های گروهداریم باید به نوعی در همین راستا حرکت کنیم تا آسیب‌های ناشی از بلاهای طبیعی را به حداقل برسانیم.

ایشان در ادامه افزود اگر در کشور ایران قرار باشد تکنولوژی روز دنیا استفاده شود اولین مصرف کننده و توسعه‌دهنده آن باید گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان بزرگترین هلدینگ‌ ساختمانی در کشور باشد.

گفتنی است پروژه مسکونی آپادانا واقع در بلوار فردوس تهران در دو بلوک شش طبقه  و دو طبقه زیر زمین با زیر بنای کل 8200 متر مربع و زیر بنای مفید 5650 متر مربع و48 واحد مسکونی بنا شده است عملیات اجرایی این پروژه در زمستان 1399 آغاز و در پاییز 1401 به بهره برداری رسیده است. این پروژه توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن نوین پایدار از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن احداث شده است.


آیین افتتاح پروژه آپادانا - بهمن 1401
آیین افتتاح پروژه آپادانا - بهمن 1401
آیین افتتاح پروژه آپادانا - بهمن 1401
آیین افتتاح پروژه آپادانا - بهمن 1401آیین افتتاح پروژه آپادانا - بهمن 1401

۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ۱۶:۴۱