تدوین برنامه اجرایی استان‌ها در حوزه زمین و مسکن برای سال ۱۴۰۲

مدیرکل دفتر تجهیز منابع و بودجه سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز به کار نشست تدوین برنامه اجرایی سال ۱۴۰۲ ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها از صبح امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نفیسه قدسیان مدیرکل دفتر تجهیز منابع و بودجه سازمان ملی زمین و مسکن با تشریح اولویت‌های این سازمان در سال آتی گفت: همانطور که بارها اعلام کرده‌ایم طرح نهضت ملی مسکن در بخش‌های تامین زمین، آماده‌سازی‌ها و اجرا اولین اولویت سازمان ملی زمین و مسکن و یکی از اولویت‌های اصلی دولت است.

قدسیان مولد سازی دارایی‌های دولت، اتمام مسکن مهر ، استفاده از ابزارهای نوین برای تامین منابع مالی، شهرک سازی، توجه به تهاتر اراضی برای تامین درآمد بیشتر و تعامل با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و استفاده از فن‌آوری‌های نوین ساخت پروژه‌ها را از دیگر اولویت‌ها و ضرورت‌هایی خواند که باید در تدوین برنامه اجرایی مورد توجه نیروهای ستادی و استان قرار گیرد.

مدیرکل دفتر تجهیز منابع و بودجه سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه این نشست در سه روز برگزار خواهد شد، افزود: در هر روز برنامه کار ۱۲ استان در دونوبت صبح و عصر مورد بررسی قرار خواهد گرفت که امیدواریم بتوانیم با یک رویکرد هدف‌گرا، پویا و مبتنی بر کار گروهی، اهداف و برنامه‌های سال آتی سازمان را در تمامی استان‌ها محقق نماییم.

وی اظهار داشت: ۵ کارگروه متفاوت هزینه‌های املاک و حقوقی، هزینه‌ها و برنامه‌های نقدی فنی و مهندسی، درآمد، کارگروه غیرنقدی املاک و کارگروه حقوقی و مولد سازی، مشارکت و شهرک‌سازی به تدوین برنامه اجرایی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها مشغول‌اند.

تدوین برنامه اجرایی سالیانه ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها هرساله با هدف برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری حوزه زمین و مسکن در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار می‌شود.

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۰۹