ثمسکن ۳۳ ساله شد

برگزاری آیین گرامیداشت سی و سومین سالگرد تاسیس شرکت

برگزاری آیین گرامیداشت سی و سومین سالگرد تاسیس شرکت
به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن (سهامی عام)، سه شنبه مورخ 1402.02.05 سالن جلسات شرکت با حضور جمعی از مدیران ارشد و کارمندان، میزبان آیین گرامیداشت سی و سومین سالروز تاسیس شرکت بوده است.

سی و سه سال از عمر شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن می گذرد، در این سال‌ها مدیران و کارمندان ستادی و اجرایی بسیاری با این برند همکاری داشته اند و خاطرات تلخ و شیرینی را به یادگار گذاشته اند. برندی که در هر شهری از میهن عزیزمان ایران شروع به ساخت و ساز کرده است؛ اثری بی مانند خلق کرده و چشم هر بیننده ای را به خود خیره کرده است.

اکنون در آستانه سی و سومین سالگرد تاسیس شرکت، مدیرعامل هلدینگ، جناب آقای دکتر جواهری، در بیانات ارزشمند خود خاطر نشان کردند که این خانواده بزرگ با همدلی و همکاری سه دهه را پشت سر گذاشته اند و تجربیات بسیاری را کسب کرده اند؛ با آموزش صحیح می‌توان از ظرفیت های بالقوه استفاده کرد و آنها را در مسیر نیل به اهداف شرکت؛ که همان سود سازی برای تمام ذی نفعان خورد و کلان است؛ حرکت داد.

ایشان همچنین در ادامه سخنان خود ضمن تبریک مجدد روز معماری این نکته را ضمیمه فرمودند که با کنار گذاشتن حاشیه ها می توان فضای دوستی و محبت را در کار اشاعه داد.

در ادامه این مراسم عضو هیات مدیره بانک مسکن، جناب آقای دکتر عسگرپور نیز در خصوص موفقیت های این شرکت سخن به میان آوردند و به عنوان نماینده بانک مسکن، که از دیرباز به صورت تخصصی استراتژی های حوزه ساخت مسکن را مدیریت کرده اند، خاطر نشان فرمودند که این بانک همه جانبه از شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن حمایت خواهند کرد و در همه حال به این اصل پایبند بوده و خواهند بود. 

اختتامیه این مراسم نیز با برش نمادین کیک سی و سومین سالگرد تاسیس این شرکت توسط مدیرعامل محترم، عضو محترم هیئت مدیره بانک مسکن و جمعی از معاونین برگزارشد.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۶:۲۲
روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن (سهامی عام) |
Loading